Dingbats Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 Hej, jag mår inget bra 😳 Vad roligt att du säger det 🙂
Linus Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 LINUS, LINUS, VÄRLDENS FORUMKUNGIGASTE LINUS! 🙂 Inofficiellt, Pico. Inofficiellt. 😳
Linus Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 Attans, där råkade jag skriva inlägg 3000. Då får ni vänta 1000 inlägg till, grabbar 😄:D:D 😆
mornel Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 Attans, där råkade jag skriva inlägg 3000. Då får ni vänta 1000 inlägg till, grabbar 😄:D:D 😆 Har faktiskt börjat fila på en presentation nu. Det är svårt att skriva om sig själv. Kanske bara borde slänga upp mitt cv 😆
Dingbats Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 Öl! 😆 Tjeckien! Pilsner! Kristendom! Vladimir! Analfabetism!
Linus Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 Kanske bara borde slänga upp mitt cv 🙂 Vore inte det en lagom saftig "chockbomb" att släppa i forumet? 😆
Pazo Postat 14 oktober 2006 Trådstartare Postat 14 oktober 2006 Kanske bara borde slänga upp mitt cv 😠 Vore inte det en lagom saftig "chockbomb" att släppa i forumet? 😎 Ja precis 🙁
musik (oregistrerad) Postat 14 oktober 2006 Postat 14 oktober 2006 Hej! Som en och annan såg i en annan tråd så tänkte jag köpa en didgeridoo i bröllopspresent i efterskott till en kompis och hans fru. Varför, frågade ingen. Instrumentet kallas "velpinne" i Norrland, enligt Umemagnus, så jag tänkte att... eftersom de...s.a.s....eehhh....väntat med giftermålet i minst 15 år, så är det väl ett velande? Passande? Umemagnus skrev att den lät "jaa...näää..jaaee...näää", vilket faktiskt stämmer. 🙂 :musik
Krokodil Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 😆 Hur går det med bruden Krokodil? 😄 Vet inte 😱 Väntar på någon form av tecken från hennes sida, då hon inte sagt rakt ut vad hon vill. Det är jobbigt att vänta. 😕
Pico Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 😆 Hur går det med bruden Krokodil? 😄 Vet inte 😱 Väntar på någon form av tecken från hennes sida, då hon inte sagt rakt ut vad hon vill. Det är jobbigt att vänta. 😕 Vänta inte, spana vidare. 😉
Pazo Postat 15 oktober 2006 Trådstartare Postat 15 oktober 2006 😄 Hur går det med bruden Krokodil? 😄 Vet inte 🙂 Väntar på någon form av tecken från hennes sida, då hon inte sagt rakt ut vad hon vill. Det är jobbigt att vänta. 😄 Vänta inte, spana vidare. 😉 Word!
Krokodil Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 🙂 Hur går det med bruden Krokodil? 🙂 Vet inte 😱 Väntar på någon form av tecken från hennes sida, då hon inte sagt rakt ut vad hon vill. Det är jobbigt att vänta. 🙂 Vänta inte, spana vidare. 😉 Det gjorde jag. Dark of Light skulle ha kallat det nuppat 😛
Overkill Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 🤪 Hur går det med bruden Krokodil? 😳 Vet inte 😱 Väntar på någon form av tecken från hennes sida, då hon inte sagt rakt ut vad hon vill. Det är jobbigt att vänta. 😆 Vänta inte, spana vidare. 😉 Det gjorde jag. Dark of Light skulle ha kallat det nuppat 😛 😮 Så du är kär i dne här tjejen vars farsa nyss hade kalas och under tiden du väntar på svar går du runt och knullar med andra? 😳 Det låter som DoLs pojk det! 😆
Pico Postat 15 oktober 2006 Postat 15 oktober 2006 🤪 Hur går det med bruden Krokodil? 😳 Vet inte 😱 Väntar på någon form av tecken från hennes sida, då hon inte sagt rakt ut vad hon vill. Det är jobbigt att vänta. 😆 Vänta inte, spana vidare. 😉 Det gjorde jag. Dark of Light skulle ha kallat det nuppat 😛 😮 Så du är kär i dne här tjejen vars farsa nyss hade kalas och under tiden du väntar på svar går du runt och knullar med andra? 😳 Det låter som DoLs pojk det! 😆 Om man måste "vänta" på ett rakt besked i veckor så tycker jag det låter som man fått beskedet redan. 🙂
Recommended Posts