svante Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 Hellu!! TĂ€nkte bara sĂ€ga tjena eftersom jag inte gjort det Ă€nnu! Ăr en skĂ„ning i södermanland som bott/pluggat/arbetat typ i hela landet. Verkar som gitarrlĂ€rare i dagslĂ€get och Ă€r en rookie totalt inom studieteknik, men har precis insett hur j..a kul det Ă€r att hĂ„lla pĂ„. Speciellt nĂ€r man fĂ„r till det!! DĂ€rför Ă€r det med stor glĂ€dje jag funnit detta forum och suger Ă„t mig av den kunskap som finns hĂ€r. Superduper. Min utrustning i dagslĂ€get Ă€r pinsamt simpel men det funkar faktiskt. Kör reason 3 pĂ„ min 4 Ă„r gamla compaq, och gör audiospĂ„r pĂ„ min Yamaha-porta(en aw16g), dĂ€r jag Ă€ven senare lĂ€gger över reasonljuden. InsĂ„g tidigt begrĂ€nsningarna med detta tillvĂ€gagĂ„ngssĂ€tt, men man blir förbannat kreativ av begrĂ€nsade tillgĂ„ngar. Ha det bra alla och kul att vara hĂ€r. Svante
Hellpig Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 Here you are! Signed, sealed, delivered - I'm yours! đ VĂ€lkommen!
Linus Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 Kommer du enbart att visa den goda sidan, eller fĂ„r vi snart se en annan sida av Svante? đ LĂ€rare i elgitarr eller akustisk gitarr? đ VĂ€lkommen!
svante Postat 8 augusti 2006 TrĂ„dstartare Postat 8 augusti 2006 Linus sa: Kommer du enbart att visa den goda sidan, eller fĂ„r vi snart se en annan sida av Svante? đ LĂ€rare i elgitarr eller akustisk gitarr? đ VĂ€lkommen! Mja, alltsĂ„....jag gjorde en trĂ„d tidigare i sommar dĂ„ jag vart lite...gramse kan man sĂ€ga. Kanske nĂ„gra tyckte jag var en riktig gnĂ€llis dĂ€r...sĂ„ jag lovar att visa min goda sida mest iaf! Huvudinstrumentet Ă€r akustisk gitarr, men jag undervisar i bĂ„de akustisk och elgitarr. Ăr Ă€ven en rackare pĂ„ blockflöjt, Ă€ger numera en kolsvart ebenholtzsopran som faktiskt ser riktigt stygg ut!! Den ligger i ett etui med syndigt glĂ€nsande lila silketyg runt. Hövva...
Fidden Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 Tjenare gnĂ€llspik đ NĂ€rĂ„, VĂ€lkommen hit skall du vara đ
dede Postat 8 augusti 2006 Postat 8 augusti 2006 Moin. Svante Ă€r ett vanligt musikernamn. T.ex Svante i Commando M. Pigg. och och...öh ..ja dĂ„ jag sjĂ€lv dĂ„rĂ„. Annat gemensamt för Svantisar Ă€r att vi kommer frĂ„n SkĂ„ne! đđđ
svante Postat 8 augusti 2006 TrĂ„dstartare Postat 8 augusti 2006 dede sa: Moin.Svante Ă€r ett vanligt musikernamn. T.ex Svante i Commando M. Pigg. och och...öh ..ja dĂ„ jag sjĂ€lv dĂ„rĂ„. Annat gemensamt för Svantisar Ă€r att vi kommer frĂ„n SkĂ„ne! đ đ đ Herr Thuresson ej att förglömma. Ăven om jag aldrig lĂ€r mig gilla hans röst. VAD Ă€r det som Ă€r sĂ„ bra med den? JO...den Ă€r inte skĂ„nsk! En oskĂ„nsk Svante i musiksammanhang funkar ju inte, det Ă€r vĂ€l det första man lĂ€r sig i ljudteknik kantĂ€nka? Undrar om det finns mĂ„nga fler som heter Svante pĂ„ detta forum? Svammel... đ
Nexustwins Postat 9 augusti 2006 Postat 9 augusti 2006 svante sa: Hellu!! TĂ€nkte bara sĂ€ga tjena eftersom jag inte gjort det Ă€nnu! Ăr en skĂ„ning i södermanland som bott/pluggat/arbetat typ i hela landet. Verkar som gitarrlĂ€rare i dagslĂ€get och Ă€r en rookie totalt inom studieteknik, men har precis insett hur j..a kul det Ă€r att hĂ„lla pĂ„. Speciellt nĂ€r man fĂ„r till det!! DĂ€rför Ă€r det med stor glĂ€dje jag funnit detta forum och suger Ă„t mig av den kunskap som finns hĂ€r. Superduper. Min utrustning i dagslĂ€get Ă€r pinsamt simpel men det funkar faktiskt. Kör reason 3 pĂ„ min 4 Ă„r gamla compaq, och gör audiospĂ„r pĂ„ min Yamaha-porta(en aw16g), dĂ€r jag Ă€ven senare lĂ€gger över reasonljuden. InsĂ„g tidigt begrĂ€nsningarna med detta tillvĂ€gagĂ„ngssĂ€tt, men man blir förbannat kreativ av begrĂ€nsade tillgĂ„ngar. Ha det bra alla och kul att vara hĂ€r. Svante Du behöver inte skĂ€mmas, du har ju hĂ„rdvara till skillnad frĂ„n vissa andra. đ. VĂ€lkommen förresten.
Lilleman Postat 27 augusti 2006 Postat 27 augusti 2006 Va dĂ„? Var du hĂ€r tidigare och Svor te, Svante... ? đđ VĂ€lkommen!
floaty Postat 27 augusti 2006 Postat 27 augusti 2006 Svor te? inte svante, inte... Hej pÄ dej Svante!
ThomasJ Postat 28 augusti 2006 Postat 28 augusti 2006 (redigerat) vÀlkommen *edit* VÀlkommen nummer 2:P Redigerat 28 augusti 2006 av LÄdan
ozman Postat 29 augusti 2006 Postat 29 augusti 2006 hejsan o vÀlkommen! jag Àr vÀll lite nyare Àn du, men rÀknas kanske iaf
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.