Jump to content
Annons

Svantes goda sida ;-)


svante

Recommended Posts

Hellu!!

TĂ€nkte bara sĂ€ga tjena eftersom jag inte gjort det Ă€nnu! Är en skĂ„ning i södermanland som bott/pluggat/arbetat typ i hela landet. Verkar som gitarrlĂ€rare i dagslĂ€get och Ă€r en rookie totalt inom studieteknik, men har precis insett hur j..a kul det Ă€r att hĂ„lla pĂ„. Speciellt nĂ€r man fĂ„r till det!! DĂ€rför Ă€r det med stor glĂ€dje jag funnit detta forum och suger Ă„t mig av den kunskap som finns hĂ€r. Superduper. Min utrustning i dagslĂ€get Ă€r pinsamt simpel men det funkar faktiskt.

Kör reason 3 pÄ min 4 Är gamla compaq, och gör audiospÄr pÄ min Yamaha-porta(en aw16g), dÀr jag Àven senare lÀgger över reasonljuden. InsÄg tidigt begrÀnsningarna med detta tillvÀgagÄngssÀtt, men man blir förbannat kreativ av begrÀnsade tillgÄngar.

Ha det bra alla och kul att vara hÀr.

Svante

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

Kommer du enbart att visa den goda sidan, eller fĂ„r vi snart se en annan sida av Svante? 😏

LĂ€rare i elgitarr eller akustisk gitarr? 😛

VĂ€lkommen!

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Kommer du enbart att visa den goda sidan, eller fĂ„r vi snart se en annan sida av Svante?  😏

LĂ€rare i elgitarr eller akustisk gitarr?  😛

VĂ€lkommen!

Mja, alltsĂ„....jag gjorde en trĂ„d tidigare i sommar dĂ„ jag vart lite...gramse kan man sĂ€ga. Kanske nĂ„gra tyckte jag var en riktig gnĂ€llis dĂ€r...sĂ„ jag lovar att visa min goda sida mest iaf! Huvudinstrumentet Ă€r akustisk gitarr, men jag undervisar i bĂ„de akustisk och elgitarr. Är Ă€ven en rackare pĂ„ blockflöjt, Ă€ger numera en kolsvart ebenholtzsopran som faktiskt ser riktigt stygg ut!! Den ligger i ett etui med syndigt glĂ€nsande lila silketyg runt. Hövva...

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Moin.

Svante Àr ett vanligt musikernamn.

T.ex Svante i Commando M. Pigg.

och och...öh ..ja dÄ jag sjÀlv dÄrÄ.

Annat gemensamt för Svantisar Àr att vi kommer frÄn SkÄne!

🙂😆🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Moin.

Svante Àr ett vanligt musikernamn.

T.ex Svante i Commando M. Pigg.

och och...öh ..ja dÄ jag sjÀlv dÄrÄ.

Annat gemensamt för Svantisar Àr att vi kommer frÄn SkÄne!

😛  😛  😆

Herr Thuresson ej att förglömma. Även om jag aldrig lĂ€r mig gilla hans röst. VAD Ă€r det som Ă€r sĂ„ bra med den? JO...den Ă€r inte skĂ„nsk! En oskĂ„nsk Svante i musiksammanhang funkar ju inte, det Ă€r vĂ€l det första man lĂ€r sig i ljudteknik kantĂ€nka? Undrar om det finns mĂ„nga fler som heter Svante pĂ„ detta forum? Svammel... 😄

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Hellu!!

TĂ€nkte bara sĂ€ga tjena eftersom jag inte gjort det Ă€nnu! Är en skĂ„ning i södermanland som bott/pluggat/arbetat typ i hela landet. Verkar som gitarrlĂ€rare i dagslĂ€get och Ă€r en rookie totalt inom studieteknik, men har precis insett hur j..a kul det Ă€r att hĂ„lla pĂ„. Speciellt nĂ€r man fĂ„r till det!! DĂ€rför Ă€r det med stor glĂ€dje jag funnit detta forum och suger Ă„t mig av den kunskap som finns hĂ€r. Superduper. Min utrustning i dagslĂ€get Ă€r pinsamt simpel men det funkar faktiskt.

Kör reason 3 pÄ min 4 Är gamla compaq, och gör audiospÄr pÄ min Yamaha-porta(en aw16g), dÀr jag Àven senare lÀgger över reasonljuden. InsÄg tidigt begrÀnsningarna med detta tillvÀgagÄngssÀtt, men man blir förbannat kreativ av begrÀnsade tillgÄngar.

Ha det bra alla och kul att vara hÀr.

Svante

Du behöver inte skĂ€mmas, du har ju hĂ„rdvara till skillnad frĂ„n vissa andra. 😆. VĂ€lkommen förresten.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...