Jump to content
Annons

Mixfärdig, typ.


Recommended Posts

Xavio (oregistrerad)

Oj! :rolleyes:

Det här borde lugnt kunna bli en radio-hit om inte annat!

Lär ju kunna spelas varm på p3, som inte kör allt för mainstream 😄

Riktigt bra ! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
catch22 (oregistrerad)
Catch22 - (Du börjar bli lite av en stammis! 😄 ) Jo, den har ett antal månader på nacken, men håller på jobbar samtidigt med åtta låtar som ska bli helt färdiga för att läggas ut på hemsida, så det tar en liten stund, men om ett par veckor ska väl allt vara klart!

Haha, jo jag har väl blivit något av ett fan till dina låtar... ser jag fram emot lite nya tongångar under hösten då! Kul med hemsida, posta gärna en länk då den är klar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lundin - Ja, kanske låter det lite bättre.. Har som sagt inte superkoll på eq:andet! Ska jobba vidare på tfn-ljudet, ska testa dista lite mer på ngt sätt. Tack för inlägg.

DåligtGehör - Najs!

VacUm - Ska kolla miden i refränger.. Ska även prova ratta lite på pianot å se om man kan skita till det. Förstår hur du menar med trummorna men får se hur jag gör.. Finns alltid risken att man sabbar till! 😆 Tackar för inlägg.

Nelerion - Kul att det gillas å trevligt att höra att du sricker bira till! 😳

Xavio - Verkligen trevligt att du tror på låten! Med en riktig inspelning och studiorävar som mixar kanske det skulle gå iallafall! 😳

catch22 - Japp, nya tongångar är på G! Skickar ett mess med länk då sidan är klar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan väl testa att skicka in den till lite radiostationer, och däribland P3? 🙂

Jag tror absolut du skulle kunna få den spelad med lite tur.

Jag menar, om "Boten Anna" kan bli så stor som den blivit borde det här också gå vägen utan problem 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag menar, om "Boten Anna" kan bli så stor som den blivit borde det här också gå vägen utan problem 😉

Detdär skulle lätt kunna tolkas som en förolämpning 🙂

När du säger det så... Blev lite dåligt formulerat 🙂

Menar förstås att jag tycker den här låten äger Boten Anna tiofaldigt 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Rich och alla.

Första posten i forumet för mig det här.

Bra låt. I min enkla lekmannamening en aning överproducerad. Var försiktig så att det inte låter så bra att du tappar själen. Gillar verkligen slutet. Det ger hela låten en aning originalitet. Jag hade använt sekteristen mer tror jag. Harmonierna är vackra.

Lycka till.

Tjo!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag menar, om "Boten Anna" kan bli så stor som den blivit borde det här också gå vägen utan problem 😎

Detdär skulle lätt kunna tolkas som en förolämpning 🙂

När du säger det så... Blev lite dåligt formulerat 😛

Menar förstås att jag tycker den här låten äger Boten Anna tiofaldigt 🙂

Fattar vad du menar. 😄 Riktigt najs att du tror så pass! Får skicka när det e helklart och testa lite.

Trat - Nejdå, slipar bara lite på frekvenser å så, så att det ska låta bra, tack för inlägg. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...