Jump to content
Annons

tillbax en stund...


Midori

Recommended Posts

Kul. Jag ska själv bli pappa om ca 10 veckor 🙂

beräknad tid 27.9 😄

spännande saker frammför.

men vad skooj 🙂..

min lille är beräknad till den 5 oktober, men jag är sääker på att den kommer komma tidigare...Typ någon vecka innan eller så...Bara något jag känner på mig...vill får la se 🙂

Min flickvänn tror också att de kommer 1vecka förtidigt typ 🙂

Vårt barn har namnet loppan ännu, vet int om det är pojke eller flicka ännu 🙂

Spännande spännande! 😳

hehe loppan jaa 🙂...våran kallas bebben inget annat än så länge...det är fan lite läskigt det där med förlossning och grejjer...Är din flickvän något orolig över det än?Ju mer man läser, ju värre blir det tycker jag...ojoj! 😳

Jo hon börjar nog bli små nervös över förlossningen, det börjar jag också faktist 😳

Men ser nog framm emot att få träffa loppan o se va det är för liten filur som sparkar omkring sig i min flickväns mage 🙂

jag ser med fram emot det...men nu när det börjar dra ihop sig, så är det så läskigt 😮 men kvinnor i alla tider har ju fött barn, så jag tror nog jag klarar det oxå...men bara jag får tillräckligt med lustgas så 😄 men man oroar sig för om man ska typ gorma och svära och skämma ut sig inför hela sjukhuset.. :rolleyes: men dom är nog vana 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Kul. Jag ska själv bli pappa om ca 10 veckor 😄

beräknad tid 27.9 😳

spännande saker frammför.

men vad skooj 😄..

min lille är beräknad till den 5 oktober, men jag är sääker på att den kommer komma tidigare...Typ någon vecka innan eller så...Bara något jag känner på mig...vill får la se 🙂

Min flickvänn tror också att de kommer 1vecka förtidigt typ 🙂

Vårt barn har namnet loppan ännu, vet int om det är pojke eller flicka ännu 🙂

Spännande spännande! 😳

hehe loppan jaa 🙂...våran kallas bebben inget annat än så länge...det är fan lite läskigt det där med förlossning och grejjer...Är din flickvän något orolig över det än?Ju mer man läser, ju värre blir det tycker jag...ojoj! 😳

När vi skulle få vårat första barn trodde jag att jag var väl förberedd, men ack va jag bedrog mej...

Men sicken känsla när man ser bebben och får hålla den i famnen... 😮

Det finns verkligen inget som slår det... :rolleyes:

jag tror aldrig att man kan bli tillräckligt förberedd, även om man försöker...Jag tror att bebben är värd all smärta i världen faktiskt... 😄 ...vilken känsla 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul. Jag ska själv bli pappa om ca 10 veckor 😳

beräknad tid 27.9 😳

spännande saker frammför.

men vad skooj 😳..

min lille är beräknad till den 5 oktober, men jag är sääker på att den kommer komma tidigare...Typ någon vecka innan eller så...Bara något jag känner på mig...vill får la se 😮

5:e oktober är ju min födelsedag!

Att man inte får ha någonting ifred... :rolleyes:

Stort grattis åt dig och övriga inblandade i barnaskapandet!

Link to comment
Dela på andra sajter

Happy....ja vad säger man :rolleyes:

Grattis i alla fall 😳 har själv två st självgående monster 😳

som tar sönder och härjar...

Som andra sagt skulle va kul och höra nått nytt från dig...

Ang mixning så ställer jag gärna upp det vet du..Bara att

hojta till. Har lite strul med Cpbase just nu...Tror det är

glapp i dongelmojängen. Ibland funkar det ibland inte...

Link to comment
Dela på andra sajter

Happy....ja vad säger man 😛

Grattis i alla fall 😮 har själv två st självgående monster 😮

som tar sönder och härjar...

Som andra sagt skulle va kul och höra nått nytt från dig...

Ang mixning så ställer jag gärna upp det vet du..Bara att

hojta till. Har lite strul med Cpbase just nu...Tror det är

glapp i dongelmojängen. Ibland funkar det ibland inte...

yeah...det var snällt av dej...^^...du kan försöka mixa min röst ifall du vill...maila mej!

Link to comment
Dela på andra sajter

för er som är intresserade av något jag gjort...gjorde en cover för ett tag sen..på In my rosarys låt Mirage, tycker den är hjärtsmärtande och bra..Dom la upp den på deras hemsida 😛 ...så om ni vill höra, gå in på www.in-my-rosary.de och klicka på download..är inte mitt bästa verk, men en av dom bättre i alla fall..

Link to comment
Dela på andra sajter

Nio veckor kvar idag alltså... and counting. Välkommen tillbaka! 🙂

Hoppas du hittar tid i ditt kommande mamma-liv att bejaka dig själv och musiken oxå...

Annars ses vi om sisådär ett halvt decennium eller så. 😮

jajemen!...tror jag kommer att finna den tid jag behöver ;P...eftersom att jag älskar att sjunga, ska jag "tvinga" bebben att sjunga sen så småningom också 😮..kanske kommer nån låt om sisiådär 3-4 år...med mej o bebben 😮....ha ha! 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...