gum Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 (redigerat) Leker lite med FL-demot för första gången. Kan man verkligen inte ställa in olika Midi-ut för olika kanaler? Jag vill att en del ska skickas från mitt vanliga ljudkort, och att en del ska spelas upp med mitt Hardsid-kort. Hur gör man? Kan ni tipsa om någon bra "getting started"-guide till FL i stil med den grymma som följer med Reason? Hjälpdokumentet sög ju nåt fruktansvärt. Redigerat 10 juli 2006 av gum Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gum Postat 10 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 10 juli 2006 Okej. Jag är dum. Jag kom just på hur man gör. Uhm. Ledsen att jag var så snabb med att posta! =) Dock undrar jag fortfarande om det finns något bra hjälpdokument att titta i! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nexustwins Postat 14 juli 2006 Dela Postat 14 juli 2006 Tryck ned knappen: F1, kompletera det med forumet så får du en heltäckande manual.. Använde du pluggen, "Midi out" ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Om du skriver läs mig inte, kommer garanterat alla att läsa 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.