Jump to content
Annons

Lågt av CDON.com (och lite Studio)


Mr. Math

Recommended Posts

Tänkte slänga upp mitt bidrag till remixtävlingen på Sandelin/Ekman - Singlar (oh oh) på cdon.com...vad jag inte hade fått veta innan var att man måste betala för att bli medlem på cdon.com. "Ok", tänkte jag, kan väl avvara 19 spänn för en månad. Det sviniga är att precis innan sista steget är bekräftat så står det på sidan att man förbinder sig till en medlemsavgift i sex månader, vilket betyder en kostnad på 114 spänn...allt detta för att få slänga upp ett tävlingsbidrag....jävligt fult gjort av CDON måste ja säga, SKÄMS!

Redigerat av Mr. Math
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
ankara delight (oregistrerad)

114kr på 6 månader är väl inget, 2 pizzor (med extra) liksom 😛

Folk slänger mer pengar på mer onödiga grejer så....

Link to comment
Dela på andra sajter

Instämmer.

Jag är vansinnigt trött på alla dessa betalsajter som tutar i ungdomar falska förhoppningar (jepp, så är det. denna tävling kommer inte leda till genombrott, skivkontrakt, eller annat. glöm det.) och gör sig en smärre förmögenhet på kuppen.

Bojkotta!

Link to comment
Dela på andra sajter

Heh, ja det var ju ett bra sätt för CDON att få in nya medlemmar till sin demo-tjänst... 😛

Men de verkar ju ha skärpt sig lite sedan jag var där och kikade sist. Nu finns det ju tillomed en liten knapp på förstasidan för att komma till demoavdelningen... 😛

Bojkotta!!

Link to comment
Dela på andra sajter

ankara delight (oregistrerad)

men det ä väl ingen som pistolhotar er att vara med och betala till demo cdon.com eller? 😛

det är fri vilja mina vänner...

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns en gyllene regel att ifall det kostar pengar att bli "upptäckt" så är det inte seriöst! Den regeln gäller alltid!

(Självklart finns alltid undantag och andra varianter på temat.)

Redigerat av Hans
Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, CDON har den mest undangömda och okända demosajten i Sverige. Dessutom kostar den pengar.

Ser ingen anledning att välja den sajten framför de tjugotal demosajter som är mer populära i Sverige.

Link to comment
Dela på andra sajter

eh... har jag missat nåt? 😄 Demosajt på CDON?!?!

Kommer inte ens bemöda mig med att kolla in skiten. Totaldissar den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...