Jump to content
Annons

Kräldjur i närbild


Krokodil

Recommended Posts

Skepp ohoj,

Tyckte det var dags för en liten presentation av mig själv. Någon uppmärksam liten själ kanske har märkt av mig redan.

Jag får för mig att jag kommer representera forumets yngre generation, 89:a som jag är. Får hoppas att folk inte dömer mig så hårt för det 🙁

Det hela började nog med en liten leksakssynth under spädbarnstiden. Alltmedan åren flög förbi byttes denna ut mot gitarrer, trummor samt massa annat krafs. Det var då under tonåren jag upptäckte mitt kall - musik. Eftersom min storebror och mamma sysslar väldigt mycket med musik föll det sig ganska naturligt.

Min dator, som jag för övrigt aldrig skulle överleva utan, blev min guide i skapandet. Nu fixar och trixar jag i Fruity Loops, Nuendo och Guitar Rig. Eftersom jag är livrädd för att spela in min röst (inte för att den låter så hemsk direkt) har jag givit mig in på en instrumental bana. Även elektronisk musik förekommer.

Så hände det sig att min storebror kom hem med en studiotidning. Och på den vägen är det. Verkar vara ett riktigt trevligt forum, med intressanta personer.

Jag är döpt till Henrik Grund, och uppväxt i Norra Värmland. Gick ur ettan för någon vecka sen, Samhällsprogrammet. Sökte Estetiskt Musik, men åkte aldrig iväg på något intagningsprov.

___

Blygsamma fakta:

Älskar/är tacksam för livet

Spelar gärna volleyball

Tycker om pilsner och fest (vad ska man annars göra här i väst?)

Kan bli sittande vid solnedgångar

Extrovert på ett introvert vis

Blir förbannad utan anledning

___

Överdrivet långt egentligen. Har ni läst allt så ska ni ha tack... Och just det, jag älskar att skriva. 🙂

Vänliga hälsningar,

Henrik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Postat (redigerat)

Kul att ni tyckte det, fundera på om jag hade gjort bort mig helt 😆

Trevligt, android. Bor i Stöllet bara någon mil från de ställena du räkna upp.

Redigerat av Krokodil
Link to comment
Dela på andra sajter

Skepp ohoj,

Tyckte det var dags för en liten presentation av mig själv. Någon uppmärksam liten själ kanske har märkt av mig redan.

Jag får för mig att jag kommer representera forumets yngre generation, 89:a som jag är. Får hoppas att folk inte dömer mig så hårt för det 😆

Det hela började nog med en liten leksakssynth under spädbarnstiden. Alltmedan åren flög förbi byttes denna ut mot gitarrer, trummor samt massa annat krafs. Det var då under tonåren jag upptäckte mitt kall - musik. Eftersom min storebror och mamma sysslar väldigt mycket med musik föll det sig ganska naturligt.

Min dator, som jag för övrigt aldrig skulle överleva utan, blev min guide i skapandet. Nu fixar och trixar jag i Fruity Loops, Nuendo och Guitar Rig. Eftersom jag är livrädd för att spela in min röst (inte för att den låter så hemsk direkt) har jag givit mig in på en instrumental bana. Även elektronisk musik förekommer.

Så hände det sig att min storebror kom hem med en studiotidning. Och på den vägen är det. Verkar vara ett riktigt trevligt forum, med intressanta personer.

Jag är döpt till Henrik Grund, och uppväxt i Norra Värmland. Gick ur ettan för någon vecka sen, Samhällsprogrammet. Sökte Estetiskt Musik, men åkte aldrig iväg på något intagningsprov.

___

Blygsamma fakta:

Älskar/är tacksam för livet

Spelar gärna volleyball

Tycker om pilsner och fest (vad ska man annars göra här i väst?)

Kan bli sittande vid solnedgångar

Extrovert på ett introvert vis

Blir förbannad utan anledning

___

Överdrivet långt egentligen. Har ni läst allt så ska ni ha tack... Och just det, jag älskar att skriva. 😠

Vänliga hälsningar,

Henrik

En FL-Makare! Alltid lika trevligt när folk har hittat den enda rätta vägen i livet! Vet ju redan att du stormtrivs här på forumet så jag önskar dig lycka till och hoppas att vi kan utbyta kunskaper i FL-avdelningen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...