Jump to content
Annons

REKLAM: Scarbee tokbilligt!


Recommended Posts

Scarbee firar 6 år i dag - och det firas på bästa tänkbara sätt i dagarna två (1-2 juni) med halva priset på allt! 😆😆

Du kan förstås beställa till dessa otroliga priser även genom mig. 🙂

Priserna som gäller, är de som står på Scarbee's hemsida. Momsen på 25% tillkommer (det gör den om man handlar från Scarbee's webshop också) - och så går jubileumsrabatten på 50% bort (för att inga tveksamheter ska uppstå, så nämner jag att jubileumsrabatten redan har dragits av i Scarbee's webshop). Dollarkursen är f.n. 7:23. Skickas mot förskottsbetalning eller postförskott.

Du väljer förstås själv om du vill handla från mig eller om du vill handla direkt från Scarbee, men jag vill ju gärna att du handlar från mig - så för att öka spänningen lite, kommer jag att slumpmässigt dra 3st av de som köper från mig (om det blir minst 3st förstås... 😆 ) - och låta dem välja i turordning antingen J-Slap'n Fingered (kräver Kontakt 1.5.2 eller högre - eller HALion), WEP (kräver Kontakt,Kompakt,EXS24 Mk2 eller HALion) eller RSP73 (kräver Kontakt, Kompakt, EXS24 MK2 eller HALion) GRATIS!!! Jag har en av varje av dessa att dela ut på detta sätt - så alla kan inte få samma, utan kommer att få reda på vilka som finns kvar att välja när föregående vinnare har valt.

Det kan vara en fördel att berätta vilken man helst vill ha om man blir en av de lyckliga vinnarna.

Deadline för beställning är fredag kväll kl 24. Jag måste nämligen maila min beställning på lördag förmiddag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Eftersom det är väldigt kort om tid och eftersom det kommer många inlägg som trycker ner detta, så bouncar jag det.

Det gäller alltså att beställa i dag eller i morgon om man vill ha dessa härliga ljudbibliotek, så skynda på med beställning!!! Fredag kl 24 är det kört!

Link to comment
Dela på andra sajter

Asch då, jag har inte Kontakt men Scarbees demos låter bra!

HALion fungerar lika bra - och deras VSTi har HALion Player som motor, så där behöver man inte Kontakt eller HALion.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

För att underlätta tänkandet lite, så kommer här en lista med priserna som gäller under jubileumsrean:

KGB: 2029:-

VKC: 1577:-

SID XL: 1351:-

SID: 899:-

RSP73: 763:-

WEP: 763:-

JSF: 763:-

Nu är det bara knappt 14 timmar till deadline! 😱😮

Redigerat av Claes
Link to comment
Dela på andra sajter

Får man verkligen göra reklam för sin affär här?

Japp det går alldeles utmärkt så länge du inte spammar sönder hela forumet. Claes är alltid med och svarar på massvis med frågor som inte har med hans affär att göra. Dessutom brukar han tillägga att man inte behöver köpa av honom. Lite märklig affärsidé faktiskt. 🙂

I detta fallet ger han optionen att köpa direkt från tillverkaren eller från honom (eller från som helst). Men köper man från honom får man vara med i ett kul litet lotteri dessutom! 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Får man verkligen göra reklam för sin affär här?

Det är en gråzon, och Claes frågade mig igår innan tråden lades ut och det var jag som sade ok så länge tråden märktes med "Reklam:".

Anledningarna till att jag sade ok är två:

1. Det är ett mycket tidsbegränsat erbjudande som jag bedömde är intressant för flera här på forumet (om någon misstycker ber jag om ursäkt)

2. Claes har som forummedlem bidragit med enormt mycket och har alltid visar på en bra "näsa" och gör mycket balanserade inlägg även när det kan gagna det han lever på.

Jag är öppen för all form av debatt kring detta, men gör i så fall en separat tråd i ämnet och tipsa mig om den så jag inte missar 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Rena reklaminlägg, som detta, ser jag som mycket "allvarligare" än om man ger små tips i diverse trådar om var man kan handla - och därför skulle jag aldrig drömma om att göra ett sådant utan att få det godkänt av Olsberg först.

Detta erbjudande tillhör kategorin "once in a lifetime", så jag tyckte att det var viktigt att ge forummedlemmarna en chansen att ta del av det. 😄

Japp det går alldeles utmärkt så länge du inte spammar sönder hela forumet. Claes är alltid med och svarar på massvis med frågor som inte har med hans affär att göra. Dessutom brukar han tillägga att man inte behöver köpa av honom. Lite märklig affärsidé faktiskt.

😛

Jag vet att det kanske ser konstigt ut ibland - men jag är egentligen tekniker och inte säljare - och tycker att det är kul att hjälpa till efter bästa förmåga, vare sig det leder till köp från mig eller från någon annan. Det är klart, att närvaron i forumet får folk att se vad jag är för någon typ - och det är kanske tillräckligt förtroendeingivande, så att några handlar från mig ibland, men jag är med i forumet främst för att det är kul att dela med sig av sina erfarenheter och inte främst för att ragga kunder.

Link to comment
Dela på andra sajter

SISTA PÅMINNELSEN!!!

Knappt en timme kvar nu... 🙁

Maila eller skicka PM omgående om ni inte har gjort det ännu - för jag kan inte sälja dem till jubileumspriset längre än till midnatt...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...