Jump to content
Annons

Vst plugg för bas


BburnerR

Recommended Posts

Annons

Om du har någon form av förstärkning via ljudkortet borde det väl gå... men det finns säkert någon mer hermma på detta som kan svara bättre än vad jag kan. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

tsmalmbe (oregistrerad)

Förklara för mig varför du vill koppla in din basgitarr om du engång skall spela basljudet med en VST-plugg. Eller har du en MIDI-bas? I såfall vill jag se bilder ju!! Eller vill du routa ut ditt VST-pluggsound till en basförsärkare och sen micka upp den?

Link to comment
Dela på andra sajter

Förklara för mig varför du vill koppla in din basgitarr om du engång skall spela basljudet med en VST-plugg. Eller har du en MIDI-bas? I såfall vill jag se bilder ju!! Eller vill du routa ut ditt VST-pluggsound till en basförsärkare och sen micka upp den?

Han menar väl att han skall lina in basen & använda en plugg typ Amplitube för ljudet!?

Link to comment
Dela på andra sajter

Förklara för mig varför du vill koppla in din basgitarr om du engång skall spela basljudet med en VST-plugg. Eller har du en MIDI-bas? I såfall vill jag se bilder ju!! Eller vill du routa ut ditt VST-pluggsound till en basförsärkare och sen micka upp den?

Vad du menar är en vstI bas, det var inte dte han skrev. Jag förstod som om han hade en basförstärkarplugg.

Link to comment
Dela på andra sajter

tsmalmbe (oregistrerad)

"en VST plugg med basljud" läste jag som om han skulle ha haft en ... ja , just det, en plugg som har ett basljud där pluggteknologin specifierats till VST.

Men vafan, helt samma för mig ju 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...