Jump to content
Annons

finns detta program ?

Recommended Posts

suxxid (oregistrerad)
Postat

Hej ! 🙁

Jag Àr inte sÄ haj pÄ allt sÄnt hÀr med mixning. dÀrför har jag lite eller mycket problem med att hitta ett program eller "mixningsprogram" dÀr jag lÀtt eller svÄrt (helst lÀtt) kan mixa ihop vissa delar ur flera lÄtar till en lÄng bra lÄt (det Àr MP3 lÄtar).

Och som sagt jag har letat ihjÀl mig efter ett sÄnt hÀr program och jag har provat med traktor men det verkade inte vara rÀtt plus att jag inte fattade ett dyfft av det. sen har jag försökt hitta roxio jam och garageband men det gjorde jag inte.

SĂ„om det finns ett sĂ„nt hĂ€r program som kan göra detta sĂ„ SNÄLLA skriv vad det heter eller vart jag kan fĂ„ tag i det men det rĂ€cker med vad det heter annars sĂ„ kan jag fösöka leta rĂ€tt pĂ„ det sjĂ€lv 😳

PS om ni vill dĂ„ kan jag skicka den klara MP3 lĂ„ten till er 😄 om ni vill 🙂

MVH jocke

Annons
Postat

Du vill alltsÄ ta delar av olika lÄtar och klippa ihop till en enda lÄng lÄt, har jag förstÄtt det rÀtt dÄ? Tror det mest lÀmpade isÄfall Àr typ Cubase eller Logic eller liknande program, Àven om det kanske Àr lite overkill... jag kÀnner inte till nÄt program som skulle vara speciellt anpassat för den uppgiften iaf.

Postat

Med lite klippa-och-klistra teknik sÄ kan man anvÀnda sig av massor av olika program. Dom jag kommer pÄ just nu Àr:

Cool Edit

Wavelab

Goldwave

Cubase och Logic Àr lite vÀl avancerat för en sÄ pass relativt enkel uppgift, men det Àr klart att det gÄr med dessa ocksÄ.

Postat

Acid tillsammans med Sound Forge som ljudeditor. Klockrent.

Postat
jag har provat med traktor men det verkade inte vara rÀtt plus att jag inte fattade ett dyfft av det. sen har jag försökt hitta roxio jam och garageband men det gjorde jag inte.

Mixmeister

Bra program för att göra djmixar/blandband nÀr du inte jobbar i realtid. T.ex. BPM kan korrigeras automatiskt för att göra taktmixandet till en lek.

Programmet recenserades i tidningen i början av Äret och fick 6/10 i betyg.

Eller kör du kanske Mac? Jam & Garageband Àr ju enbart Mac.

suxxid (oregistrerad)
Postat

Tack sĂ„ jĂ€tte mycket för alla svar ska prova allihopa nu 😼😄:D:D:D

hoppas det fungerar 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.