Jump to content
Annons

Skum uppdatering


Neko

Recommended Posts

explain.jpg

Klippte och klistrade ihop till en enda bild för enkelhetens skull.

Nu har jag irriterat mig färdigt på detta. Kolla bilden noga, det är detta inlägget som framsidan hänvisar till. Det ÄR skrivet vid 10:23, men förstasidan hävdar att det är postat 13:08. Först så tänkte jag att det kunde vara för att inläggen blir redigerade eller något. Men så verkar inte vara fallet, detta inlägg är inte redigerat (i skrivande stund, 13:24). Är det för att folk lägger till en röst i gallupen? Så kan det ju inte vara, för det gör ju folk titt som tätt utan att posterna bumpas... Förstår inte riktigt hur det hängerihop.

Tråden posten i fråga ligger här.

EDIT: glömde en grej

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Japp... har också funderat på det... det händer endast med galluper så ja tror det har med röstningen att göra...

Skulle kunna sätta mej och titta igenom källkoden sen när jag kommer hem ikväll kanske och få det bekräftat...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Hej, det är observant och (tyvärr) en helt korrekt iaktagelse. Bra att ni noterade, det var en felkonfigurering av forumet och det ska vara åtgärdat nu!

Ok tack Olsberg!

Men hur vad det de låg till? Var det när någon röstade som det bumpades?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...