Jump to content
Annons

För alla som vill leka lite med windows


Neko

Recommended Posts

scr_desktop.jpg

Gratis (demo i alla fall...) och mycket trevligt sätt att designa om sitt windowsinterface ärAstonshell. Detta gör din desktop lite mer interaktiv än bara tråkiga vanliga ikoner. Dock så är mappar etc utformade som vanligt, så man går inte vilse i datorn.

Lite mer personligt, lite mer intressant. Finns över hundra skins att välja på. Och det är mycket enkelt att designa om och göra ett själv. Instruktioner medföljer. Dock är programmet endast på engelska.

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

tror nog de flesta tweak-galningar som vill få sitt windows så enkelt som möjligt så det går så snabbt som möjligt ryser lite där :/

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Det är cpusnålt! 😉

Combining high speed and eye-candy it consumes less RAM, than default Windows shell and needs few processor resources.

Sen är ju det rätt subjektivt men ändå. Funkar fint hos mig, och knaprar inte CPU alls.

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Det är skoj, men ändrar i princip bara din desktop, men jag har längtat efter detta i många år, och nu kan jag göra det snyggt och lajbans. Kombinerat med tex tgt soft, så kan man få hela windows att se bättre ut. Hoppas programmet lever upp till dina förväntningar pluffo! (Kolla in alla skins som finns online, över 360 styck, men designa nästan helst ett eget sen. Mycket enkelt och då får du allt du behöver med.)

Link to comment
Dela på andra sajter

Allrajt! jag kör på windows classic mode i win xp med alla visuella effekter avslagna, klassisk visning av mappar, små ikoner i programmenyn med klassisk inställning, ingen bakgrund och tycker att det baske mig är så snyggt ett operativsystem nånsin kan vara. Tvi bubblig OS X grafik, enkelt skall det vara! 😛

Bakåtsträvare? Nääeeeeejooo kanske... :rolleyes:

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Allrajt! jag kör på windows classic mode i win xp med alla visuella effekter avslagna, klassisk visning av mappar, små ikoner i programmenyn med klassisk inställning, ingen bakgrund

Samma här. Jag blir alltid nervös när jag ser den där ängen på skrivbordet efter ominstallation. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Allrajt! jag kör på windows classic mode i win xp med alla visuella effekter avslagna, klassisk visning av mappar, små ikoner i programmenyn med klassisk inställning, ingen bakgrund och tycker att det baske mig är så snyggt ett operativsystem nånsin kan vara. Tvi bubblig OS X grafik, enkelt skall det vara! 🙂

Bakåtsträvare? Nääeeeeejooo kanske... 😛

/Majken

Finns ett interface som ser ut att vara ruskigt likt dos. :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...