Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej=)

Jag tÀnkte spela in en porrfilm! Och nu tÀnkte ja om ni kunde tipsa mig om lite musik. JÀvlig jazz med massa Àcklig saxofon och mycke bas... kan tÀnkas anvÀndas till att ligga o mysa till me... Kanske kan tipsa mig om namn pÄ filmen ocksÄ? Hade tÀnkt mig nÄgot i stil med: En porrfilm, Porrfilm 2, HÄrt och brutalt mjukt 5!

Tack pĂ„ förfot! haha.. förlĂ„t... 😕

Annons
Postat
Hej=)

Jag tÀnkte spela in en porrfilm! Och nu tÀnkte ja om ni kunde tipsa mig om lite musik. JÀvlig jazz med massa Àcklig saxofon och mycke bas... kan tÀnkas anvÀndas till att ligga o mysa till me... Kanske kan tipsa mig om namn pÄ filmen ocksÄ? Hade tÀnkt mig nÄgot i stil med: En porrfilm, Porrfilm 2, HÄrt och brutalt mjukt 5!

Är detta en seriös förfrĂ„gan? IsĂ„fall kan du ju inte anvĂ€nda musik utan upphovsmannens tillstĂ„nd?

Postat
Hej=)

Är detta en seriös förfrĂ„gan? IsĂ„fall kan du ju inte anvĂ€nda musik utan upphovsmannens tillstĂ„nd?

😄 !!

Postat

"Upp o ner, ner o upp...." med Ida?

captain nemo (oregistrerad)
Postat

Allt med James Taylor Quartet passar till porrfilm.

//nemo

Postat
Ok, nu Ă€r det officiellt. Det hĂ€r forumet har verkligen gĂ„tt ner sig 🙂

:rolleyes: Jo, det verkar sÄ. Meningslösa trÄdar finns det gott om. LikasÄ meningslösa och dumma inlÀgg.

Postat

:rolleyes:

Den var fett med bra! Finns det nĂ„gra seriösa band som spelar sĂ„nt dĂ€r? 🙂

JOel

Postat

Det svenska fusionbandet Hawk On Flight gör otroligt dÄlig musik som lÄter vÀldigt 80tals-sitcom eller porrfilm. Du kan sÀkert hitta nÄgot passande dÀr.

Postat
Ok, nu Ă€r det officiellt. Det hĂ€r forumet har verkligen gĂ„tt ner sig 🙂

Hmm .... Handlar ju iaf om musik, som mÄnga andra trÄdar tyvÀrr inte gör... :rolleyes:

Postat (redigerat)

vadÄ!? fÄr man inte göra porrfilm nu heller? de flesta hÀr pÄ forumet Àr ju faktist moraltanter men det Àr ju klart att man fÄr skriva vad man vill :rolleyes:

Redigerat av Anarchos
Postat
haha lĂ€gger du ut filmen hĂ€r dĂ„ sĂ„ jag kan se den? 😄

Ojoj! Nu tar vi det piano va?! 😉

Postat

inte för Ä lÄta teoribesser, men de ska vÀl vara forte?

Jag Ă€r urusel pĂ„ teori, sĂ„ om jag har rĂ€tt sĂ„ förestĂ€ll dig att Ă€ven en blind höna ibland plockar nĂ„gra korn 😉

Piano betydde vÀl olik ljudstyrka eller nÄt Ä forte lungt.

Postat

Jag Ă€r urusel pĂ„ teori, sĂ„ om jag har rĂ€tt sĂ„ förestĂ€ll dig att Ă€ven en blind höna ibland plockar nĂ„gra korn 😉

Piano Àr vad jag vet lugnt, och forte hÄrt. Jag har lÀst gehörs- och musiklÀra A pÄ gymnasienivÄ.

Postat

Jag Ă€r urusel pĂ„ teori, sĂ„ om jag har rĂ€tt sĂ„ förestĂ€ll dig att Ă€ven en blind höna ibland plockar nĂ„gra korn  😉

Piano Àr vad jag vet lugnt, och forte hÄrt. Jag har lÀst gehörs- och musiklÀra A pÄ gymnasienivÄ.

DÄ fÄr jag helt enkelt lita pÄ att ni har rÀtt.

Anledningen till att jag fÄtt för mig det Àr för att klaverspel knÀppte pÄ strÀngar, och nÀra tryckkÀnsligt klaverspel kom sÄ kalledes det piano för att det betydde "olika ljudstyrka" eller nÄt i den stilen. E ju inte helt hundra.. faktiskt inte ens femtio.

Fan, ja har ju ett musiklexikon pÄ dass =) ska kolla upp det nÀr jag ska sÀtta mig nÀsta gÄng.

Postat

Jag Ă€r urusel pĂ„ teori, sĂ„ om jag har rĂ€tt sĂ„ förestĂ€ll dig att Ă€ven en blind höna ibland plockar nĂ„gra korn  😄

Anledningen till att jag fÄtt för mig det Àr för att klaverspel knÀppte pÄ strÀngar, och nÀra tryckkÀnsligt klaverspel kom sÄ kalledes det piano för att det betydde "olika ljudstyrka" eller nÄt i den stilen. E ju inte helt hundra.. faktiskt inte ens femtio.

Fan, ja har ju ett musiklexikon pÄ dass =) ska kolla upp det nÀr jag ska sÀtta mig nÀsta gÄng.

Piano = svagt. SĂ„ min kommentar var vĂ€l inte klockren. 🙂

Postat
vadĂ„!? fĂ„r man inte göra porrfilm nu heller? de flesta hĂ€r pĂ„ forumet Ă€r ju faktist moraltanter men det Ă€r ju klart att man fĂ„r skriva vad man vill 🙂

Jag vet inte vad du tÀnkt nÀr du valde ditt alias "Anarchos"?

Men man kommer ju att tÀnka pÄ anarkism, helt klart.

Och om sĂ„ Ă€r fallet sĂ„ kan man ju tycka att om du Ă€r anarkist, sĂ„ borde du vara vĂ€l medveten om att porr inte Ă€r accepterat i svenska A-rörelsen! 😄

Postat

Jag Ă€r urusel pĂ„ teori, sĂ„ om jag har rĂ€tt sĂ„ förestĂ€ll dig att Ă€ven en blind höna ibland plockar nĂ„gra korn  😄

Piano = svagt. SĂ„ min kommentar var vĂ€l inte klockren. 😄

Kikade till det nu. "Piano forte" hette pianon först vilket betyder "svagt starkt" och Àr ocksÄ tvÄ olika sÀtt att spela pÄ. Jag va ju helt fel ute. Forte va tydligen starkt dÄ.

De e kört för alla blinda höns 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.