SvenTheMan Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 Hej=) Jag tĂ€nkte spela in en porrfilm! Och nu tĂ€nkte ja om ni kunde tipsa mig om lite musik. JĂ€vlig jazz med massa Ă€cklig saxofon och mycke bas... kan tĂ€nkas anvĂ€ndas till att ligga o mysa till me... Kanske kan tipsa mig om namn pĂ„ filmen ocksĂ„? Hade tĂ€nkt mig nĂ„got i stil med: En porrfilm, Porrfilm 2, HĂ„rt och brutalt mjukt 5! Tack pĂ„ förfot! haha.. förlĂ„t... đ
tbruce Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 Tack pĂ„ förfot! haha.. förlĂ„t... đ Tack pĂ„ förhud kanske. đ
SvenTheMan Postat 1 maj 2006 TrĂ„dstartare Postat 1 maj 2006 Skrev d me först!! đ Men tyckte d ble lite för bra đ
steflund Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 Hej=) Jag tĂ€nkte spela in en porrfilm! Och nu tĂ€nkte ja om ni kunde tipsa mig om lite musik. JĂ€vlig jazz med massa Ă€cklig saxofon och mycke bas... kan tĂ€nkas anvĂ€ndas till att ligga o mysa till me... Kanske kan tipsa mig om namn pĂ„ filmen ocksĂ„? Hade tĂ€nkt mig nĂ„got i stil med: En porrfilm, Porrfilm 2, HĂ„rt och brutalt mjukt 5! Tack pĂ„ förfot! haha.. förlĂ„t... đ Ăr detta en seriös förfrĂ„gan? IsĂ„fall kan du ju inte anvĂ€nda musik utan upphovsmannens tillstĂ„nd?
Danabacken Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 Hej=) Jag tĂ€nkte spela in en porrfilm! Och nu tĂ€nkte ja om ni kunde tipsa mig om lite musik. JĂ€vlig jazz med massa Ă€cklig saxofon och mycke bas... kan tĂ€nkas anvĂ€ndas till att ligga o mysa till me... Kanske kan tipsa mig om namn pĂ„ filmen ocksĂ„? Hade tĂ€nkt mig nĂ„got i stil med: En porrfilm, Porrfilm 2, HĂ„rt och brutalt mjukt 5! Tack pĂ„ förfot! haha.. förlĂ„t... đ Ăr detta en seriös förfrĂ„gan? IsĂ„fall kan du ju inte anvĂ€nda musik utan upphovsmannens tillstĂ„nd? đ !!
SvenTheMan Postat 1 maj 2006 TrÄdstartare Postat 1 maj 2006 Den Àr helt seriös.. men bara för eget bruk! sÄklart.. snÀlla tipsa mig om musik!!
Pazo Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 Den Ă€r helt seriös.. men bara för eget bruk! sĂ„klart.. snĂ€lla tipsa mig om musik!! Lite sliskig house skulle vĂ€l nog kunna funka ocksĂ„ đ
Danabacken Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 Your browser does not support the HTML5 audio tag đ
SvenTheMan Postat 1 maj 2006 TrĂ„dstartare Postat 1 maj 2006 aaaa ja ja de va vĂ€ll kul att höra!!!!!!! đ
Anarchos Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 haha lĂ€gger du ut filmen hĂ€r dĂ„ sĂ„ jag kan se den? đ
captain nemo (oregistrerad) Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 Allt med James Taylor Quartet passar till porrfilm. //nemo
AXL THE ROCKER Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 KĂR STENHĂ RD BONDAGE! OCH N.I.N SOM MUSIK, MEN DĂ LITE LĂNGRE FRAM ĂN BAKGRUNDSMUSIK!
Pluffo Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 Ok, nu Àr det officiellt. Det hÀr forumet har verkligen gÄtt ner sig
tbruce Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 Vad sÀgs om Bamsesagan av och med Britt-Erik (a.k.a. the Annoying Thing)?
AXL THE ROCKER Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 Ok, nu Ă€r det officiellt. Det hĂ€r forumet har verkligen gĂ„tt ner sig đ Jo, det verkar sĂ„. Meningslösa trĂ„dar finns det gott om. LikasĂ„ meningslösa och dumma inlĂ€gg.
belsebub Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 Your browser does not support the HTML5 audio tag đ Klockrent
Joel B Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 Your browser does not support the HTML5 audio tag Den var fett med bra! Finns det nĂ„gra seriösa band som spelar sĂ„nt dĂ€r? đ JOel
surikatmamma Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 Det svenska fusionbandet Hawk On Flight gör otroligt dÄlig musik som lÄter vÀldigt 80tals-sitcom eller porrfilm. Du kan sÀkert hitta nÄgot passande dÀr.
J.Westling Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 Ok, nu Ă€r det officiellt. Det hĂ€r forumet har verkligen gĂ„tt ner sig đ Hmm .... Handlar ju iaf om musik, som mĂ„nga andra trĂ„dar tyvĂ€rr inte gör...
Anarchos Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 (redigerat) vadÄ!? fÄr man inte göra porrfilm nu heller? de flesta hÀr pÄ forumet Àr ju faktist moraltanter men det Àr ju klart att man fÄr skriva vad man vill Redigerat 1 maj 2006 av Anarchos
Thimmie Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 haha lĂ€gger du ut filmen hĂ€r dĂ„ sĂ„ jag kan se den? đ Ojoj! Nu tar vi det piano va?! đ
Coffeemidget Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 inte för Ă„ lĂ„ta teoribesser, men de ska vĂ€l vara forte? Jag Ă€r urusel pĂ„ teori, sĂ„ om jag har rĂ€tt sĂ„ förestĂ€ll dig att Ă€ven en blind höna ibland plockar nĂ„gra korn đ Piano betydde vĂ€l olik ljudstyrka eller nĂ„t Ă„ forte lungt.
surikatmamma Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 inte för Ă„ lĂ„ta teoribesser, men de ska vĂ€l vara forte? Jag Ă€r urusel pĂ„ teori, sĂ„ om jag har rĂ€tt sĂ„ förestĂ€ll dig att Ă€ven en blind höna ibland plockar nĂ„gra korn đ Piano betydde vĂ€l olik ljudstyrka eller nĂ„t Ă„ forte lungt. Piano Ă€r vad jag vet lugnt, och forte hĂ„rt. Jag har lĂ€st gehörs- och musiklĂ€ra A pĂ„ gymnasienivĂ„.
Coffeemidget Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 inte för Ă„ lĂ„ta teoribesser, men de ska vĂ€l vara forte? Jag Ă€r urusel pĂ„ teori, sĂ„ om jag har rĂ€tt sĂ„ förestĂ€ll dig att Ă€ven en blind höna ibland plockar nĂ„gra korn đ Piano betydde vĂ€l olik ljudstyrka eller nĂ„t Ă„ forte lungt. Piano Ă€r vad jag vet lugnt, och forte hĂ„rt. Jag har lĂ€st gehörs- och musiklĂ€ra A pĂ„ gymnasienivĂ„. DĂ„ fĂ„r jag helt enkelt lita pĂ„ att ni har rĂ€tt. Anledningen till att jag fĂ„tt för mig det Ă€r för att klaverspel knĂ€ppte pĂ„ strĂ€ngar, och nĂ€ra tryckkĂ€nsligt klaverspel kom sĂ„ kalledes det piano för att det betydde "olika ljudstyrka" eller nĂ„t i den stilen. E ju inte helt hundra.. faktiskt inte ens femtio. Fan, ja har ju ett musiklexikon pĂ„ dass =) ska kolla upp det nĂ€r jag ska sĂ€tta mig nĂ€sta gĂ„ng.
Thimmie Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 inte för Ă„ lĂ„ta teoribesser, men de ska vĂ€l vara forte? Jag Ă€r urusel pĂ„ teori, sĂ„ om jag har rĂ€tt sĂ„ förestĂ€ll dig att Ă€ven en blind höna ibland plockar nĂ„gra korn đ Piano betydde vĂ€l olik ljudstyrka eller nĂ„t Ă„ forte lungt. Piano Ă€r vad jag vet lugnt, och forte hĂ„rt. Jag har lĂ€st gehörs- och musiklĂ€ra A pĂ„ gymnasienivĂ„. DĂ„ fĂ„r jag helt enkelt lita pĂ„ att ni har rĂ€tt. Anledningen till att jag fĂ„tt för mig det Ă€r för att klaverspel knĂ€ppte pĂ„ strĂ€ngar, och nĂ€ra tryckkĂ€nsligt klaverspel kom sĂ„ kalledes det piano för att det betydde "olika ljudstyrka" eller nĂ„t i den stilen. E ju inte helt hundra.. faktiskt inte ens femtio. Fan, ja har ju ett musiklexikon pĂ„ dass =) ska kolla upp det nĂ€r jag ska sĂ€tta mig nĂ€sta gĂ„ng. Piano = svagt. SĂ„ min kommentar var vĂ€l inte klockren. đ
AXL THE ROCKER Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 vadĂ„!? fĂ„r man inte göra porrfilm nu heller? de flesta hĂ€r pĂ„ forumet Ă€r ju faktist moraltanter men det Ă€r ju klart att man fĂ„r skriva vad man vill đ Jag vet inte vad du tĂ€nkt nĂ€r du valde ditt alias "Anarchos"? Men man kommer ju att tĂ€nka pĂ„ anarkism, helt klart. Och om sĂ„ Ă€r fallet sĂ„ kan man ju tycka att om du Ă€r anarkist, sĂ„ borde du vara vĂ€l medveten om att porr inte Ă€r accepterat i svenska A-rörelsen! đ
Coffeemidget Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 inte för Ă„ lĂ„ta teoribesser, men de ska vĂ€l vara forte? Jag Ă€r urusel pĂ„ teori, sĂ„ om jag har rĂ€tt sĂ„ förestĂ€ll dig att Ă€ven en blind höna ibland plockar nĂ„gra korn đ Piano betydde vĂ€l olik ljudstyrka eller nĂ„t Ă„ forte lungt. Piano Ă€r vad jag vet lugnt, och forte hĂ„rt. Jag har lĂ€st gehörs- och musiklĂ€ra A pĂ„ gymnasienivĂ„. DĂ„ fĂ„r jag helt enkelt lita pĂ„ att ni har rĂ€tt. Anledningen till att jag fĂ„tt för mig det Ă€r för att klaverspel knĂ€ppte pĂ„ strĂ€ngar, och nĂ€ra tryckkĂ€nsligt klaverspel kom sĂ„ kalledes det piano för att det betydde "olika ljudstyrka" eller nĂ„t i den stilen. E ju inte helt hundra.. faktiskt inte ens femtio. Fan, ja har ju ett musiklexikon pĂ„ dass =) ska kolla upp det nĂ€r jag ska sĂ€tta mig nĂ€sta gĂ„ng. Piano = svagt. SĂ„ min kommentar var vĂ€l inte klockren. đ Kikade till det nu. "Piano forte" hette pianon först vilket betyder "svagt starkt" och Ă€r ocksĂ„ tvĂ„ olika sĂ€tt att spela pĂ„. Jag va ju helt fel ute. Forte va tydligen starkt dĂ„. De e kört för alla blinda höns đ
dancedancedance Postat 1 maj 2006 Postat 1 maj 2006 (redigerat) och forte hÄrt dah. forte betyder starkt Föredragsbeteckningar Redigerat 1 maj 2006 av dancedancedance
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.