Jump to content
Annons

Powerful Audio Recording and Editing Software


slaptap

Recommended Posts

Annons

Nån som provat?

Tänkte testa om Groove Agent funkar i det, men hittar inte ens funktionen för att plocka in VST instrument 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Mycket kompetent program! Helt unikt faktiskt... mycket bra ljudmotor (64 bit), enkelt, ergonomiskt, kanon för multitracking samt mixning + snäll mot processorn. Det finns INGEN anledning att köra crackat längre för luspanka eller snåljåpar. Kommer vara gratis även när "skarp" version kommer - i form av demoversion utan någon som helst sista-datum-begränsing. Det man kommer betala för är supporten å så - kanonidé, helt rätt i tiden tycker jag. TANKA ner nu. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån som provat?

Tänkte testa om Groove Agent funkar i det, men hittar inte ens funktionen för att plocka in VST instrument 🙂

Kommer inte exakt ihåg hur det gick till - behöver ju bara göra det en gång liksom.. Mitt tips blir därför att läsa den väldigt pedagogiska handboken. Hade samma problem, men hittade lösningen på två minuter iaf..

edit: Oops, insåg inte i min iver att Giggsy redan uppmärksammat detta. Well, well..

Redigerat av jkn
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...