Jump to content
Annons

Jag vill recensera eran musik


Nikolaus

Recommended Posts

Jag vill recensera eran musik. Pop, rock eller singer/songwriter. Endast artister/band som har sin musik på download.com för det är där recensionerna kommer att komma upp. Posta eran länk genom att lägga in ett svar i tråden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
drloop (oregistrerad)
Jag vill recensera eran musik. Pop, rock eller singer/songwriter. Endast artister/band som har sin musik på download.com för det är där recensionerna kommer att komma upp. Posta eran länk genom att lägga in ett svar i tråden.

Coola formuleringar i dina recenssioner.

Jag antar att om du sågar någon blir det inte nådigt :-)

Tack för fint formulerade recenssioner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns mer på hemsidan, se länk nedan, men jag ska lägga upp mer på download.com så småningom. 🙂

EDIT: det är en hel låt ska tilläggas, den är bara kort.

Jag lägger en watch på den så tar jag det när den plingar till med updateringar.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 11 månader senare...
  • 2 år senare...
Postat (redigerat)

Nu har music.download.com lagt ner sin verksamhet. Finns det några förslag på vart man skulle kunna starta upp dom här recensionerna igen? Jag är intresserad av att skriva om artister/band som är ungefär som mig själv och er andra här på forumet, inte de största och mest etablerade.

Redigerat av Nikolaus
Link to comment
Dela på andra sajter

Varför inte starta en egen sajt?

Det är inte så himla svårt och kostar inte många kronor.

Men lite arbete är det i o f s för att komma upp på banan ...

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har music.download.com lagt ner sin verksamhet. Finns det några förslag på vart man skulle kunna starta upp dom här recensionerna igen? Jag är intresserad av att skriva om artister/band som är ungefär som mig själv och er andra här på forumet, inte de största och mest etablerade.

varför inte myspace?

du kan ju skaffa ett personligt konto där du kan länka till andras musik också

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har music.download.com lagt ner sin verksamhet. Finns det några förslag på vart man skulle kunna starta upp dom här recensionerna igen? Jag är intresserad av att skriva om artister/band som är ungefär som mig själv och er andra här på forumet, inte de största och mest etablerade.

Så den är nerlagd? Man kan fortfarande regga ett (musiker)konto där utan att få någon info om detta...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...