EQ_krav Posted April 7, 2006 Posted April 7, 2006 jag söker en bakgrundsinspelning på aerosmiths låt- crying eller I don't wanna miss a thing jag tar gärna emot andra förslag på bakgrunder i rockgenre... tack.
EQ_krav Posted April 11, 2006 Author Posted April 11, 2006 vistt går det bra med midi, bara jag kan få separata spår för gitarr bas osv..
Overkill Posted April 11, 2006 Posted April 11, 2006 Okej. Har du GP4 är dte bara att gå in på www.mysongbook.com så får du det i en fil som du öppnar i GP4 och sedan exporterar som midi.
Emil Posted April 11, 2006 Posted April 11, 2006 Om du importerar en vanlig midifil (dom vanliga som man hittar på nätet) i exempelvis Cubase så delar ju filen upp sig i dom olika instrumentens spår. Sen är det ju bara att använda vilka samplingar som helst för att få ljud i dom.
Overkill Posted April 11, 2006 Posted April 11, 2006 http://www.sad-band.com/upload/cryin.mid Där har du Cryin'.
EQ_krav Posted April 11, 2006 Author Posted April 11, 2006 tackar så mkt för hj'lpen... finns det fler sådana sidor??
allansson Posted April 11, 2006 Posted April 11, 2006 MusicRobot.com Sökmotor som söker på flera olika sidor med MIDI-filer... har funkat mycket bra för mig.
Recommended Posts