Jump to content
Annons

Jag har fått en son !


trancer

Recommended Posts

Annons
Hej!

GRATTIS!

Timon. Fint namn!

Bara han inte säger temlor sedan bara, som Ture Sventon...

scanner//:musik

Grattis... och appropå ture sventon... borde han inte säga ture tventon???

Link to comment
Dela på andra sajter

ChrisSnyder (oregistrerad)

Grattis !

Jag fick jorden uppenbarelse till vad mitt eller mina barn ska heta om jag nånsin skaffar några...

Melodi eller Melodina Snyder

vet inte om det ska vara i första eller andra namn.

Saga Melodi Snyder låter mkt fint tk jag ...

Men grattis !

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis !

Jag fick jorden uppenbarelse till vad mitt eller mina barn ska heta om jag nånsin skaffar några...

Melodi eller Melodina Snyder

vet inte om det ska vara i första eller andra namn.

Saga Melodi Snyder låter mkt fint tk jag ...

Men grattis !

Jag känner en flicka som heter Melody

Link to comment
Dela på andra sajter

Därför jag är off från forumet för några dagar!

Grattis!

Borta "några dagar"? Jojo, det blir nog fullt upp för din del 😉

Ska själv ha mitt första barn inom några veckor. Räknar med att tiden framför datorn i studion kommer att bli minimal.

//peAk

Link to comment
Dela på andra sajter

GRATTIS MANNEN!

Btw shit vilken slump att du dök upp i skärmbild här. Jag liksom bara "finns du fortfarande?!" [för mig själv då]. Du kommer bergis inte ihåg men back in the days typ 97-98 på IRCNet hängde vi du var i några av kanalerna jag lekte med typ #snack eller #hell jag kommer inte ihåg allt exakt nu erhm err men men hade även ett coolt ircgäng som hette tEAM MaGGiT så då hette jag tM^GuSeR eller MT|Z för det såg festligt ut oså "iko" då tM^Shark fanns också där äh vet inte hur dina minnesbilder ser ut men iaf j-vligt skruvat var tvungen o få skriva av med ang. det...

..o du..

FETA CONGRATS! => PAPPA PERRRA!

Link to comment
Dela på andra sajter

GRATTIS MANNEN!

Btw shit vilken slump att du dök upp i skärmbild här. Jag liksom bara "finns du fortfarande?!" [för mig själv då]. Du kommer bergis inte ihåg men back in the days typ 97-98 på IRCNet hängde vi du var i några av kanalerna jag lekte med typ #snack eller #hell jag kommer inte ihåg allt exakt nu erhm err men men hade även ett coolt ircgäng som hette tEAM MaGGiT så då hette jag tM^GuSeR eller MT|Z för det såg festligt ut oså "iko" då tM^Shark fanns också där äh vet inte hur dina minnesbilder ser ut men iaf j-vligt skruvat var tvungen o få skriva av med ang. det...

..o du..

FETA CONGRATS! => PAPPA PERRRA!

Detta måste vara en av de längsta meningarna jag någonsin sett. 😏

Grattis i alla fall!!!!! 😕

Redigerat av Lynxo
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...