RogueOps Postat 26 maj 2004 Dela Postat 26 maj 2004 Finns det något sätt att muta kanaler i mixern? Det borde sitta en mute-knapp bredvid solo-knappen tycker jag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 27 maj 2004 Dela Postat 27 maj 2004 Finns det något sätt att muta kanaler i mixern? Det borde sitta en mute-knapp bredvid solo-knappen tycker jag... jag drar alltid ner fadern istället... funkar bra för mej... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wille Postat 27 maj 2004 Dela Postat 27 maj 2004 (redigerat) Finns det något sätt att muta kanaler i mixern? Jag brukar ge han en hundring!! du brukar han vara tyst!! 😆😆😆 Mvh / Starion 😆 Redigerat 27 maj 2004 av Starion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 27 maj 2004 Dela Postat 27 maj 2004 förmodligen så diskuterar dom mixern i sx, kan det stämma 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 27 maj 2004 Dela Postat 27 maj 2004 förmodligen så diskuterar dom mixern i sx, kan det stämma 😆 men hallå grabbar! kolla vilket forum ni är i... 😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 27 maj 2004 Dela Postat 27 maj 2004 ja titta så fel det kan bli 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 27 maj 2004 Dela Postat 27 maj 2004 ja titta så fel det kan bli 😆 du kanske borde editera bort ditt inlägg där uppe... städa undan alla spår efter din dumhet 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 27 maj 2004 Dela Postat 27 maj 2004 ja titta så fel det kan bli 😆 du kanske borde editera bort ditt inlägg där uppe... städa undan alla spår efter din dumhet 😆 vore nog på sin plats om du tittade igenom dina 820 inlägg för att se hur mycket dumheter det finns där innan du börjar påpeka mina dumheter tokpelle 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 27 maj 2004 Dela Postat 27 maj 2004 ja titta så fel det kan bli 😆 du kanske borde editera bort ditt inlägg där uppe... städa undan alla spår efter din dumhet 😆 vore nog på sin plats om du tittade igenom dina 820 inlägg för att se hur mycket dumheter det finns där innan du börjar påpeka mina dumheter tokpelle 😆 820 inlägg har ja ju iofs inte... men kanske ska ta o kolla igenom de ja har o editera.. hihi... ... ... ... 😆 820 inlägg!! gah va sysslar ja me egentligen? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
speed-focus Postat 31 maj 2004 Dela Postat 31 maj 2004 Finns det något sätt att muta kanaler i mixern? Det borde sitta en mute-knapp bredvid solo-knappen tycker jag... Du har ju alltid Fruity Mute 2 som plugin att använda... Kanske inte det smidigaste, men om du inte vill fade:a så finns det inte så mycket annat att välja på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 31 maj 2004 Dela Postat 31 maj 2004 820 inlägg!! gah va sysslar ja me egentligen? 😳 Undrar jag med... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.