Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Posted
Finns det något sätt att muta kanaler i mixern? Det borde sitta en mute-knapp bredvid solo-knappen tycker jag...

jag drar alltid ner fadern istället... funkar bra för mej...

Posted (edited)
Finns det något sätt att muta kanaler i mixern?

Jag brukar ge han en hundring!! du brukar han vara tyst!! 😆😆😆

Mvh / Starion 😆

Edited by Starion
Posted
förmodligen så diskuterar dom mixern i sx, kan det stämma 😆

men hallå grabbar! kolla vilket forum ni är i... 😆😆

Posted
ja titta så fel det kan bli 😆

du kanske borde editera bort ditt inlägg där uppe... städa undan alla spår efter din dumhet 😆

Posted

du kanske borde editera bort ditt inlägg där uppe... städa undan alla spår efter din dumhet 😆

vore nog på sin plats om du tittade igenom dina 820 inlägg för att se hur mycket dumheter det finns där innan du börjar påpeka mina dumheter tokpelle 😆

Posted

vore nog på sin plats om du tittade igenom dina 820 inlägg för att se hur mycket dumheter det finns där innan du börjar påpeka mina dumheter tokpelle 😆

820 inlägg har ja ju iofs inte... men kanske ska ta o kolla igenom de ja har o editera.. hihi...

...

...

...

😆

820 inlägg!! gah va sysslar ja me egentligen? 😆

Posted
Finns det något sätt att muta kanaler i mixern? Det borde sitta en mute-knapp bredvid solo-knappen tycker jag...

Du har ju alltid Fruity Mute 2 som plugin att använda... Kanske inte det smidigaste, men om du inte vill fade:a så finns det inte så mycket annat att välja på.

Posted
820 inlägg!! gah va sysslar ja me egentligen? 😳

Undrar jag med... 😱