Jump to content
Annons

Def Leppard på Sweden Rock Festival


Oakmeal

Recommended Posts

Annons

Oj vad många gamla härliga band som skulle vara med. Nu blev man riktigt sugen på att åka.

Att få höra Coverdale live igen skulle ju inte vara fel. Def leppard har alltid låtit bra live så det skulle nog också passa. Easy Action kan ju vara kul att höra igen.

Men framför allt är det ju Deep Purple som drar. Dem vill jag se!

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Men framför allt är det ju Deep Purple som drar. Dem vill jag se!

😄

Ja, jag tror att det kommer bli riktigt bra. Många har klagat på att Ian Gillians röst inte håller längre, med va fan. Skit samma det är ju DEEP PURPLE! 😄

Fast man får nog ta och köpa biljett snart. Förra året tog dom slut rätt tidigt. Fick bara en en dagars biljett då. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

" jepp i år blir det av ... he he he Rock on ... Har beställt biljetter till mig å dottern så 3 dagars rå röj - med mobilt tält + släp med diverse tillbehör "En 40 taggars present åt mig själv " Yea .. yeaaaaa !

Link to comment
Dela på andra sajter

Palleman (oregistrerad)

Vet inte om det här är på gränsen till tillåtet. Men vi är ett gäng som är missnöjda med banden och har därför 3 biljetter över. Bara att hojta till om ni vill köpa. Skalar antagligen av någon hundralapp eller nått på priset.

Alltså egentligen ingen annons utan mer ett rop på hjälp haha.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Tycker att SRF har typ stagnerat lite. Dessa band kändes ju nästan kite för förutsägbara på nåt sätt. Dessutom var det väl inte SÅ länge sedan som Whitesnake var där!?

Samtidigt så hade jag nog blivit rätt besviken om dom hade förnyat det alltför mycket med bara nya band osv. Det är ju dom gamla hårdrocksbanden som gör festival till det den är.

Men visst, det finns ju fler gamla stofiler som dom hade kunnat ta dit. Typ AC/DC eller Black Sabbath men det hade kanske blivit för dyrt. Vad vet jag!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...