Jump to content
Annons

The Angels Are Silent


Kornsan

Recommended Posts

LÅTNAMN:

ARTIST/GRUPP:

GENRE:

LÅTLÄNGD:

KOMPOSITÖR:

PRODUCENT:

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR:

FORMAT: (ex. mp3/ogg vorbis/aac osv)

STORLEK: (ex. 5.3 megabyte)

STATUS: Skiss/Färdig demo (OBS! Färdig demo kan även komma att recenseras i papperstidningen)

(

LÅTLÄNK:)

Denna låt dök upp i skallen när jag var själv hemma med ungarna som sov. Satt därför med min gamla porta och lirade in och visk-sjöng för att inte väcka dem.

Hade ingen bas så jag fick pitcha ned gitarren istället och trummorna fick jag slängt på snabbt från datorn när frugan äntligen kom hem.

Lyckligtvis har jag för vana att "stressa" in låtarna så jag får sparat grundidén på cd direkt, för dagen efter kraschade datorn och allt försvann och portan raderade jag tyvärr efter det var överfört till datorn så jag hade ingen räddning där heller.

Men vad tycker ni om själva låten? Själv känner jag mig ganska nöjd och tror att det kan vara ngt att ta tag i men jag vill ändå kolla lite vad ni tycker.

Redigerat av Kornsan
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Nu skall den ligga där.

Vet inte varför den inte kom med.

ca 6,1MB och 6,34min lång.

Hoppas de väsnas lite mer nu då :rolleyes:

PS

Den rotary-effekten på rösten var bara lek och skall naturligtvis inte heller vara med i ett färdigt resultat.

DS

Redigerat av Kornsan
Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker låten är bra, när den väl börjar vid 1:57 !!. Ta bara bort det akustiska partiet och spela in på nytt med bättre ljud så kan det bli jävligt bra 🙂

Behåll för fan rotaryn på sången !!! Låter Captain beyond 🙂 Helt underbart! 😄

Rock on! 😄

Redigerat av Hammock
Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker låten är bra, när den väl börjar vid 1:57 !!. Ta bara bort det akustiska partiet och spela in på nytt med bättre ljud så kan det bli jävligt bra 🙂

Behåll för fan rotaryn på sången !!! Låter Captain beyond  🙂  Helt underbart!  😄

Rock on!  😄

Håller med till 100%!

Det akustiska kan du spara till nån annan låt.... För det var helt okej det med!

Redigerat av sundpa
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...