Jump to content
Annons

Popomundo


Linus

Recommended Posts

Annons
  • Svar 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Jag har gjort det.. Men det verkar inte riktigt fungera att gymma, han verkar inte bli gladare av det, och det är en del hoes som är heta på honom.. Men ja. Vi får se om han dör  😆

lol 😆

Hälsan blir bättre om man gympar men man blir inte gladare av det. Om man väljer att festa loss hela nätterna så blir man gladare men då blir hälsan sämre.

Till exempel.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Kasta erfarenhetspoängen på hans hälsa omedelbart!

Han kommer att dö annars.  😕

Mm, men jag vill ju inte "slösa" poängen på hans hälsa. Känns som att det måste finnas något sätt att få honom att må bra.. Så vad gör jag för fel? 😕

Karaktär -> Prioritering & Färdigheter -> Fritidssysselsättning: Vila 😕

Festandet tär på honom...

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag är med. Heter Jonas Orenskär. Han är en riktig nolla. Har $0 i kontanter. Började jobba på en låt, men kom inte längre än en titel. Bor i Sthlm och styrs av en dominant morsa. Är besatt av kvinns! Behöver mycket frisk luft och håller helst till i parkerna. Har startat en solokarriär och kallar sig Allan Woods. Genren är Modern Rock.

😛

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Poäng? Jag har definitivt 0 poäng tror jag... Däremot 390W, är det Watt?

Han är "terrible" på allting. Förutom nån egenskap där han är "truly abysmal" eller vad det hette...det är värre än värst...

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Poäng? Jag har definitivt 0 poäng tror jag... Däremot 390W, är det Watt?

Han är "terrible" på allting. Förutom nån egenskap där han är "truly abysmal" eller vad det hette...det är värre än värst...

😛

Då du nämner Watt gissar jag att du befinner dig på någon klubb.

De skyltar med sina watt. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Nej nej...det är karaktärens power står det.... t.ex. i de parker han befinner sig i

390 Watt har min gube.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Löjligt...finns absolut inga jobb denna loser kan få...

Han har sämst egenskaper på allt.

Kan de förbättras? Hur?

😛

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

En brud vill säga upp bekantskapen står det. Vet inte ens om att vi hade nån bekantskap... hahaha

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska ha en spelning på The Rock i Sthlm den 28/3.

😛

Oj, varför bokade du en spelning om tre veckor och inte om några dagar? Det är ju skitlångt tills dess.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska ha en spelning på The Rock i Sthlm den 28/3.

😛

Oj, varför bokade du en spelning om tre veckor och inte om några dagar? Det är ju skitlångt tills dess.

Inte värre än att han bokar något där emellan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska ha en spelning på The Rock i Sthlm den 28/3.

😛

Oj, varför bokade du en spelning om tre veckor och inte om några dagar? Det är ju skitlångt tills dess.

Inte värre än att han bokar något där emellan.

Förvisso...

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Grejen var att jag försökte boka på ett schabbigt ställe först, men det gick inte, det fanns inga spelningar där efter ikväll... Så då provade jag med ett annat ställe, men det var inte min genre och så kostade det pengar som jag inte har... Och därför satsade jag på The Rock, även om det låg en bit fram i tiden. Kravet för att jag ska få spela där är dock att jag gör ett knippe låtar. Hög klass på stället, vilket innebär? Tänker boka någon mindre spelning innan om det går.

Jobbet på gymmet går bra, men lön först på fredag nästa vecka, så jag kan inte köpa några plagg eller hyra annan bostad eller studio...ännu.

:rolleyes:

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...