Jump to content
Annons

Avatar-idiot?


hammagrella

Recommended Posts

Alltså, beroende på vilken dator jag använder så har jag olika avatarer. På kneget ser min avatar ut som Andy Sturmer i polkagrishatt och på den här datorn liknar jag kapten Haddock, överlycklig över en flaska Loch Lomond.

Frågan är - vad ser ni andra och hur gör man för att få samma hela tiden om man säger??

Är jag en avatar-idiot? 😳

EDIT: jag kunde inte ens stava till "idiot", då är man riktigt illa ute 😲

Redigerat av hammagrella
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bytte själv nyss, och det har många andra också gjort på senare tid har jag märkt *sneglar mot rockfart*

Jag vet inte varför du har 2 olika avatars på datorerna, men misstänker att det har med cachen att göra. Är dock inte säker, töm den på jobbet och se efter vad som händer. Du bör ju alltid ha samma avatar, konstigt vore ju annars....

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag får mina avatarer professionellt behandlade av Ord & Bild Reklambyrå, just för att slippa det problemet. Där snackar vi folk som kan sina grejor! http://www.ordbild.se/

Ja du ser onekligen väldigt välfriserad ut i ditt svarta hår.. 😲 ..och den lilla muschen oxå 😳

Hammagrella: ... datorn kanske är schizzo 😆

/D

Redigerat av demoniqus
Link to comment
Dela på andra sajter

Är jag en avatar-idiot? :rolleyes:

Det tror jag inte. Snarare låter det som att den ena webbläsaren laddar en gammal bild från sin cache medan den andra har en mer uppdaterad cache. På den datorn där webbläsaren visar fel bild, gå in i inställningarna och töm cachen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...