Jump to content
Annons

Lite lätt störd!


Håkan Ekberg

Recommended Posts

Annons
musik (oregistrerad)

Hej!

Han skriker hela tiden. Men det verkar som om han egentligen inte styr något med tangentbordet, så vad använder han det till? Vad är det han ser? Det är svårt att uttyda vad han skriker. Ett tag tänkte jag att han var schizofren, eftersom han ändrar tonläge på ett eller annat ställe faktiskt. Undrar hur rösten mår efter något sånt här. Kan hans pappa ha spelat in detta i smyg som bildbevis, för att få psykiatrin att ta honom på allvar? En riktig idiot i alla fall.

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

om det nu är så att han är schizofren eller har damp eller va fan som helst så tycker jag det är oerhört osmakligt att sitta och kalla honom för idiot/tyskjävel etc(totalt irrelevant i sammanhanget dessutom)eller på andra sätt skämta/avfärda grabben på det vis ni gör här-vad är DET för djävla översitteri och diskriminerande attityder ni har här på forumet-fy skäms! ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett tag tänkte jag att han var schizofren, eftersom han ändrar tonläge på ett eller annat ställe faktiskt.

[psykolog]

Då har han en personlighetsklyvning, inte schizofreni.

Vid schizofreni ser man saker som inte finns (se 'A Beautiful Mind'). Däremot "ingår" personlighetsklyvning ofta i schizofreni, & därmed har vi fått ett felaktigt "ordspråk" 😉

[/psykolog]

Hur som helst så hatar jag den här jävla ungen och hans fejkade jävla hysteriska.. ÅÅÅH!!!!!! ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

om det nu är så att han är schizofren eller har damp eller va fan som helst så tycker jag det är oerhört osmakligt att sitta och kalla honom för idiot/tyskjävel etc(totalt irrelevant i sammanhanget dessutom)eller på andra sätt skämta/avfärda grabben på det vis ni gör här-vad är DET för djävla översitteri och diskriminerande attityder ni har här på forumet-fy skäms! :rolleyes:

😏

Link to comment
Dela på andra sajter

... därmed har vi fått ett felaktigt "ordspråk" 😱 ...

[språkpolis]

Ordet du söker är "språkbruk", ty "ordspråk" är något helt annat.

[sprawckpoulieese]

😏

***

...men jag tackar för infon; jag trodde oxå att schizofreni = personlighetsklyvning, ett ord som f ö blir lite fel om man särskriver mellan personlig och hets.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...