Jump to content
Annons

Ida Berghman - Leave it all below


osiris

Recommended Posts

Varför ska musiken alltid vara så avancerad?

Tycker inte musik ska vara avancerad, men jag tycker den ska vara nyskapande åtminstone på något plan. Inget ont mot någon, men nånting, i sound, låtskriveri, musiceerande, nåt måste sticka ut.

Men jag är ju bara en smurf i dammen eller vad man säger.

Joel

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 65
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Snygg produktion. Låten är bra och sånginsatsen är mycket stark. "or too afraid to fail"; låter underbart! Hade låten dock fortsatt lugn, med lite perc, istället för elgurorna och trummorna hade det blitt ännu bättre betyg från mig. Nu blir det lite powerballad men vilken ballad! Många plus!

Link to comment
Dela på andra sajter

Snygg produktion. Låten är bra och sånginsatsen är mycket stark. "or too afraid to fail"; låter underbart! Hade låten dock fortsatt lugn, med lite perc, istället för elgurorna och trummorna hade det blitt ännu bättre betyg från mig. Nu blir det lite powerballad men vilken ballad! Många plus!

Tack för dom fina orden :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Snygg produktion. Låten är bra och sånginsatsen är mycket stark. "or too afraid to fail"; låter underbart! Hade låten dock fortsatt lugn, med lite perc, istället för elgurorna och trummorna hade det blitt ännu bättre betyg från mig. Nu blir det lite powerballad men vilken ballad! Många plus!

Håller med! Låten skulle kunna få lite samma känsla som "I dreamed you" med anastacia, det skulle passa ruggigt bra.

Vill tillägga att låten växer för varje lyssning. Pop är grejen :rolleyes:

Joel

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...