Neko Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Ăr det nĂ„gon som har ljud av ovanstĂ„ende, eller möjlighet att spela in? Ăr i sĂ„ fall intresserad av detta. Har googlat lite, men Ă€n sĂ„ lĂ€nge inte hittat ljud som lĂ„ter bra. Jag Ă€r ute efter ett ganska lĂ„ngsamt tempo, alltsĂ„ inte full gas.
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 ge mig fem, ska bara trÀ den och sÄ.
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 (redigerat) Symaskinen borttagen Redigerat 23 april 2006 av maxmaxmax
Neko Postat 6 februari 2006 TrÄdstartare Postat 6 februari 2006 Haha! Du Àr vÀrd din vikt i guld Maxmaxmax! Tackar hjÀrtligast för detta.
Lilleman Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 maxmaxmax... Mina jeans skulle behöva lite... đź Jag gillar effekten av bilen som Ă„ker förbi och sucken pĂ„ slutet... đđ
Linus Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Hehe! SĂ„na hĂ€r trĂ„dar blir man glad av! Nu vill jag höra kaffebryggaren sörpla ocksĂ„... đ Max, jag tror jag anvĂ€nder dina egna ord vilket kraftfullt kontaktverktyg det hĂ€r forumet Ă€r đ
mornel Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Jag đ forumet FĂ„r man frĂ„ga vad du ska ha symaskinen till Neko, eller Ă€r det hemligt Ă€n sĂ„ lĂ€nge?
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Haha! Du Àr vÀrd din vikt i guld Maxmaxmax! Tackar hjÀrtligast för detta. Tack sjÀlv. Jag som trodde ni tyckte illa om mig. Lilleman: Det Àr bara att komma förbi. Malmö, möllan, bergsgatan, ovanför mollys corner. Ring först. 040-927724
Lilleman Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Lilleman: Det Ă€r bara att komma förbi. Malmö, möllan, bergsgatan, ovanför mollys corner. Ring först. 040-927724 đ€Ș Hur ska jag trĂ„ckla ihop det...? - Inser att det Ă€r lĂ€tt att trassla till det med undertrĂ„den nĂ€r jag har knappar hemma i byrĂ„lĂ„dan... Symaskin oxĂ„ förresten đ
S2L Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 Haha! Du Ă€r vĂ€rd din vikt i guld Maxmaxmax! Tackar hjĂ€rtligast för detta. Tack sjĂ€lv. Jag som trodde ni tyckte illa om mig. Lilleman: Det Ă€r bara att komma förbi. Malmö, möllan, bergsgatan, ovanför mollys corner. Ring först. 040-927724 Finns Atalay-puben och de persiska bröd-bröderna kvar pĂ„ Möllan? Sweeeeeet đ
Neko Postat 7 februari 2006 TrÄdstartare Postat 7 februari 2006 Vad anvÀnde du ljudet till? Musik. Blir lite mysiga ljud i en technolÄt. Satt hÀromdagen och tÀnkte att just symaskin vore ett bra ljud att bygga en technolÄt pÄ. Sagt och gjort.
GÀst Postat 7 februari 2006 Postat 7 februari 2006 SÄdÀr Your browser does not support the HTML5 audio tag Edit: Nu! nÄgot felades min internetanslutning. Coolt ljud! Tackar..
Alembic Postat 16 mars 2006 Postat 16 mars 2006 LOL. Sitter och gapskrattar och lyssnar pĂ„ symaskinen. đł BĂ€sta trĂ„den pĂ„ lĂ€nge.
Umemagnus Postat 22 april 2006 Postat 22 april 2006 hahaha, fan va sjysst! ... men .. borde denna inte postas under Demo-sidan? đ±
surikatmamma Postat 22 april 2006 Postat 22 april 2006 Jag tĂ€nkte sampla min matberedare nĂ„n gĂ„ng. Den har 14 olika hastigheter och om man Ă€r tillrĂ€ckligt stadig pĂ„ handen kan man spela melodier genom att vrida pĂ„ hastighetsratten. đ±
surikatmamma Postat 23 april 2006 Postat 23 april 2006 14 olika hastigheter Intonerade? NĂ„gorlunda. UngefĂ€r en liten sekund i tonhöjdsskillnad mellan tvĂ„ hastiheter. đ
hackeman Postat 23 april 2006 Postat 23 april 2006 SÄdÀr Your browser does not support the HTML5 audio tag HÀhÀ. Vill höra. LÀgga upp igen?
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 23 april 2006 Postat 23 april 2006 SÄdÀr Your browser does not support the HTML5 audio tag HÀhÀ. Vill höra. LÀgga upp igen? LÀnken borttagen, rensade pink-lagoon igÄr. Tror inte jag har kvar den hemma heller. Neko har den sÀkert om du absolut vill höra.
Neko Postat 23 april 2006 TrĂ„dstartare Postat 23 april 2006 (redigerat) Jag har hacke. Du fĂ„r den via msn, hojta till nĂ€r du ser mig online. đ Redigerat 23 april 2006 av Neko
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.