Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Är det nĂ„gon som har ljud av ovanstĂ„ende, eller möjlighet att spela in? Är i sĂ„ fall intresserad av detta. Har googlat lite, men Ă€n sĂ„ lĂ€nge inte hittat ljud som lĂ„ter bra. Jag Ă€r ute efter ett ganska lĂ„ngsamt tempo, alltsĂ„ inte full gas.

Annons
maxmaxmax (oregistrerad)
Postat

ge mig fem, ska bara trÀ den och sÄ.

maxmaxmax (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Symaskinen borttagen

Redigerat av maxmaxmax
Postat

Haha! Du Àr vÀrd din vikt i guld Maxmaxmax! Tackar hjÀrtligast för detta.

Postat

maxmaxmax...

Mina jeans skulle behöva lite... 😼

Jag gillar effekten av bilen som Ă„ker förbi och sucken pĂ„ slutet... 😄😆

Postat

Hehe! SĂ„na hĂ€r trĂ„dar blir man glad av! Nu vill jag höra kaffebryggaren sörpla ocksĂ„... 😄

Max, jag tror jag anvÀnder dina egna ord

vilket kraftfullt kontaktverktyg det hÀr forumet Àr
😆
Postat

Jag 😄 forumet

FÄr man frÄga vad du ska ha symaskinen till Neko, eller Àr det hemligt Àn sÄ lÀnge?

maxmaxmax (oregistrerad)
Postat

Tack sjÀlv. Jag som trodde ni tyckte illa om mig.

Lilleman: Det Àr bara att komma förbi. Malmö, möllan, bergsgatan, ovanför mollys corner. Ring först. 040-927724

Postat
Lilleman: Det Àr bara att komma förbi. Malmö, möllan, bergsgatan, ovanför mollys corner. Ring först. 040-927724

đŸ€Ș Hur ska jag trĂ„ckla ihop det...? - Inser att det Ă€r lĂ€tt att trassla till det med undertrĂ„den nĂ€r jag har knappar hemma i byrĂ„lĂ„dan... Symaskin oxĂ„ förresten 🙂

Postat

Tack sjÀlv. Jag som trodde ni tyckte illa om mig.

Finns Atalay-puben och de persiska bröd-bröderna kvar pĂ„ Möllan? Sweeeeeet 🙂

Postat
Vad anvÀnde du ljudet till?

Musik. Blir lite mysiga ljud i en technolÄt. Satt hÀromdagen och tÀnkte att just symaskin vore ett bra ljud att bygga en technolÄt pÄ. Sagt och gjort.

Postat
SÄdÀr

Edit: Nu! nÄgot felades min internetanslutning.

Coolt ljud!

Tackar..

• 1 mĂ„nad senare...
  • 1 mĂ„nad senare...
Postat

Jag tĂ€nkte sampla min matberedare nĂ„n gĂ„ng. Den har 14 olika hastigheter och om man Ă€r tillrĂ€ckligt stadig pĂ„ handen kan man spela melodier genom att vrida pĂ„ hastighetsratten. đŸ˜±

maxmaxmax (oregistrerad)
Postat
SÄdÀr

HÀhÀ. Vill höra. LÀgga upp igen?

LÀnken borttagen, rensade pink-lagoon igÄr. Tror inte jag har kvar den hemma heller. Neko har den sÀkert om du absolut vill höra.

Postat (redigerat)

Jag har hacke. Du fĂ„r den via msn, hojta till nĂ€r du ser mig online. 😆

Redigerat av Neko

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.