Jump to content
Annons

Vill du prata utländska?


mtornros

Recommended Posts

Hejsan!

Försöker mig på lite lågmäld chill out musik för tillfället, och skulle i ett parti vilja ha 2 personer (helst 1 kille & 1 tjej) som konverserar.

1. Vad de pratar om spelar egentligen ingen roll, men helst ska de prata om ingenting (typ vädret, ekonomi...döprat helt enkelt).

2. Det spelar heller inte så stor roll vilket språk det är, men helst något som låter vackert/exotiskt; franska, spanska, medelhavsiska, fjärran östiska; och alltså inte tyska, ryska eller finska (förlåt till alla er som nu tar illa upp).

Känner du dig manad? Hör av dig isf!

MVH Martin

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Det måste ju finnas någon här som kan prata franska, eller?

Det är ganska många här som är duktiga på skånska. Låter ju hyfsat likt franska. Kolla med dom? 🙂

Haha, skulle iof bli rätt häftigt! Ska ta mig en funderare 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

men helst något som låter vackert/exotiskt (...) och alltså inte tyska, ryska eller finska (förlåt till alla er som nu tar illa upp).

Haha!! 😛

Dagens garv!!

Jag är ganska bra på låtsasfranska...

Echta gelé mé thréslev i veboá.

Link to comment
Dela på andra sajter

Estniska är väldigt vackert...

Inte alls så hemskt som finska även fast många tror att det är samma sak...

.Viktor 😛

Kan du prata estniska då? Isf är du välkommen in i projektet! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Estniska är väldigt vackert...

Inte alls så hemskt som finska även fast många tror att det är samma sak...

.Viktor 😛

Kan du prata estniska då? Isf är du välkommen in i projektet! 😉

Min farmor och hennes syster kan... 😉

Men det är nog inte så roligt att lyssna på två gamla tanter. Fast iofs, jag kan ju be dem nästa gång de kommer hit att prata lite struntprat med varandra 😉

Det gör de nog så gärna så 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Estniska är väldigt vackert...

Inte alls så hemskt som finska även fast många tror att det är samma sak...

.Viktor 😛

Kan du prata estniska då? Isf är du välkommen in i projektet! 😉

Min farmor och hennes syster kan... 😉

Men det är nog inte så roligt att lyssna på två gamla tanter. Fast iofs, jag kan ju be dem nästa gång de kommer hit att prata lite struntprat med varandra 😉

Det gör de nog så gärna så 😄

Haha!

Jomen absolut, be dem göra det! Tanter blir jättebra!

Rigga upp en el. 2 mikrofoner och be dem prata på, men inte i mun på varandra.

Det vore super!

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte så noga... håller på med låten nu, men jag tenderar att ha varje låt liggandes i månader innan jag är klar hsh. Går fram och tillbaka mellan olika projekt hela tiden.

Så det är väl bara att vänta in stjärnorna, så får det bli när det blir. Risken är ju iof att du glömmer bort det när farmor väl kommer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte så noga... håller på med låten nu, men jag tenderar att ha varje låt liggandes i månader innan jag är klar hsh. Går fram och tillbaka mellan olika projekt hela tiden.

Så det är väl bara att vänta in stjärnorna, så får det bli när det blir. Risken är ju iof att du glömmer bort det när farmor väl kommer.

haha... ja... viktors minne kan man aldrig lita på! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte så noga... håller på med låten nu, men jag tenderar att ha varje låt liggandes i månader innan jag är klar hsh. Går fram och tillbaka mellan olika projekt hela tiden.

Så det är väl bara att vänta in stjärnorna, så får det bli när det blir. Risken är ju iof att du glömmer bort det när farmor väl kommer.

haha... ja... viktors minne kan man aldrig lita på! 😆

Jag glömmer väl aldrig nåt 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte så noga... håller på med låten nu, men jag tenderar att ha varje låt liggandes i månader innan jag är klar hsh. Går fram och tillbaka mellan olika projekt hela tiden.

Så det är väl bara att vänta in stjärnorna, så får det bli när det blir. Risken är ju iof att du glömmer bort det när farmor väl kommer.

haha... ja... viktors minne kan man aldrig lita på! 😄

Jag glömmer väl aldrig nåt 😄

Näe... aldrig nånsin 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Det måste ju finnas någon här som kan prata franska, eller?

Det är ganska många här som är duktiga på skånska. Låter ju hyfsat likt franska. Kolla med dom? 😆

Men tackar jag som gilla franska så mycket

Link to comment
Dela på andra sajter

men helst något som låter vackert/exotiskt (...) och alltså inte tyska, ryska eller finska (förlåt till alla er som nu tar illa upp).

Haha!! 😆

Dagens garv!!

Jag är ganska bra på låtsasfranska...

Echta gelé mé thréslev i veboá.

Låssas latin är inte fel det heller "bonafis luktarilla, presstafis likaso" 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

men helst något som låter vackert/exotiskt (...) och alltså inte tyska, ryska eller finska (förlåt till alla er som nu tar illa upp).

Haha!! 🙂

Dagens garv!!

Jag är ganska bra på låtsasfranska...

Echta gelé mé thréslev i veboá.

Låssas latin är inte fel det heller "bonafis luktarilla, presstafis likaso" 😉

Höhö 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...