Jump to content
Annons

Vem är jag?


Visitor (oregistrerad)

Recommended Posts

Visitor (oregistrerad)

Tja, vem är Visitor då?

31 år, sambo med Viveca och två katter.

Är hårdrockare i själ och hjärta, kan uppskatta blues och lite funk då & då.

Allt med själ och äkthet helt enkelt. (halvt fanatiskt fame factory/idol hatare)

Gick på min första konsert 1987 (Dio, Dream Evil tunérn) började lira gura i mellanstadiet nån gång och närde väl drömmar om att bli proffs ett tag.

Men f*n heller att man orkar sitta och öva 8 timmar om dagen så det bidde inget med det. Jag lirar för ro i själen och på kul.

Har väl avverkat några band på vägen och har LITE studioerfarenhet.

Har lyckats skrapa ihop en 99% klar ingenjörsexamen i flygteknik på allt för många år på Mälardalens högskola, som det heter, det finns alltid omtentor men inga omfester... 🙂

Så jag är både musiktönt och tekniknörd, perfekt kombination för att syssla med min lilla hemstudio som till glädje för Musikbörsens ekonomi jag håller på att bygga upp.

Tja, vad mer? Jag är en göteborgare i exil i Västerås, har en lika hårdrockande lillebrorsa (som orkade inte lära sig ett instrument med mer än 4 strängar, så han bidde basist... 😉 ), gillar Frölunda Indians, Blåvitt och Liverpool.

Just det! Martin är mitt namn IRL.

Är det nått mer så fråga bara!

Ajöss!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Visitor (oregistrerad)

Tackar! Tackar!

Jag har strykit runt lite på forumet ett tag nu och insupit visdomen så nu var det dags att delta lite!

Nått skall man väl kunna bidra med...

Link to comment
Dela på andra sajter

Visitor (oregistrerad)

Flygteknik är ....mycket!

Aerodynamik, mekanik, elektronik, psykologi, fysik, hållfasthetslära, underhållsteknik, termodynamik...

Tja, om man tänker på hur mycket som behövs i ett modernt flygplan och för att hålla det i luften så blir det en del.

Mycket manicker blir det...

tack igen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...