Jump to content
Annons

Hej gänget!


Smart Cat

Recommended Posts

Hej alla!

KluZ heter jag (egentligen inte). Jag är en komplett Rookie men jag hoppas att jag kommer att bli upplärd (dock inte sexuellt) här. Eller snarare så hoppas jag på många sköna diskussioner och att det här är en enormt bra guldgruva med kundskap, det jag har sett hitills lovar gott.

C U around

KluZ

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej alla!

KluZ heter jag (egentligen inte). Jag är en komplett Rookie men jag hoppas att jag kommer att bli upplärd (dock inte sexuellt) här. Eller snarare så hoppas jag på många sköna diskussioner och att det här är en enormt bra guldgruva med kundskap, det jag har sett hitills lovar gott.

C U around

KluZ

du inbillar dig bara 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, vad säger man...

Härligt välkomnande. Angående utlärning av dumheter, man hoppas ju... Det är ju av misstagen man lär sig och förhoppningsvis är det någon som lär mig dumma saker o sen så gör jag enligt instruktionerna och skruvar till värsta ljudet. HAHA

Link to comment
Dela på andra sajter

förhoppningsvis är det någon som lär mig dumma saker o sen så gör jag enligt instruktionerna och skruvar till värsta ljudet. HAHA

😕 ...men då får du inte glömma att berätta hur du gjorde..eller hur 🙂

/D

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...