Jump to content
Annons

Hamna där man var när man loggar in..


Baltazar

Recommended Posts

När man surfar runt och läser alla bra trådar och kommer på, "här ska jag skriva", så loggar man in... och vad händer? -Jo, man åker tillbaka till första sidan 🙂 och man måste leta upp den spännande tråden igen 🙁

Vet inte hur länge jag kommer klara mig utan detta 😄´

EDIT: Kom på en till grej, kan man inte ändra sin rubrik? 😄 nu skrev jag ju "hamn" istället för "Hamna"

Redigerat av Olsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det är fan förjävligt!

Typ som när dörrarna på vissa affärer ser ut som dom går inåt, när dom egentligen går utåt. Helt retard!

Men om du går in på gigabyten och ändrar på inställningarna world wide web så kanske det funkar? Testa ändra megahertzen eller nåt... brukar kunna bli fel där har jag hört.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns idag inget bra sätt att lösa det på, mer än den utmärkta lösning Carl B och jag själv alltid använder.

EDIT: Kom på en till grej, kan man inte ändra sin rubrik? 😏 nu skrev jag ju "hamn" istället för "Hamna"

Visst kan du ändra rubriken - klicka på knappen ändra intill ditt inlägg. Jag gör det åt dig denna gång.

Mvh

.björn.

Link to comment
Dela på andra sajter

EDIT: Kom på en till grej, kan man inte ändra sin rubrik? 😏 nu skrev jag ju "hamn" istället för "Hamna"

Visst kan du ändra rubriken - klicka på knappen ändra intill ditt inlägg.

nope... de e bara för att du e admin... testa o logga in som vanlig user och ändra en titel på ett inlägg...

Link to comment
Dela på andra sajter

nope... de e bara för att du e admin... testa o logga in som vanlig user och ändra en titel på ett inlägg...

Allright! Du har ju så rätt *skamsen*

😏

men jag håller med om att det skulle vara bra om det gick att ändra titeln... kanske bara inom 1 timme efter tråden är skapad då för att inte skapa missförstånd och liknande.

tror du att de skulle kunna gå att ordna?

Link to comment
Dela på andra sajter

novation (oregistrerad)

Enligt mitt tycke är dagens i-landsproblem när man Googlar runt å hittar nåt spännande (i musikväg givetvis 🙂 ) och klickar vidare... och plötsligt stopp. Något script som stoppar "Bakåt-knappen" tillbaka.. Får försöka minnas vad man skrev för klokt i sökfältet för att hitta tillbaka igen..

Men Studio sajten funkar ok tycker jag - men blir en del tryck på home-tangenten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...