Jump to content
Annons

Måste jag ladda ner låtarna i "demoinspelningar"?


suprapappa

Recommended Posts

hallå

när jag klickar på en låtlänk i demoinspelningar öppnas ett nytt fönster som säger "sidan kan inte visas". Jag kan däremot ladda ner mp3orna om jag väljer "spara som".......men det VILL JAG INTE 😛 .

är det en begränsning som fyller ett syfte eller svårt att göra ngt åt eller är det ngt i mina webläsarinställningar som ställer till det? Jag skulle lyssna på så många fler låtar om det var mindre omständigt. För övrigt är detta nog världens bästa forum 😄

petri

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Inga problem här heller. Firefox pc. Fast jag öppnar dem iofs i winamp istället för att spara på disk (same shit but different antar jag). Annars kan du ju installera quicktime som glatt kommer ta över och spela upp alla låtar och filmer i browsern vare sig du vill eller inte. 😛 - inget illa ment.

Redigerat av Neko
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har precis motsatta problem. GIllade när det alltid öppnades "spara som" fönstret. Sen nån dag så började allt öppnas i bowserfönstret...

Då är det ju bara att hålla ner alt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv kör jag mest FF 1.5 under XP. Klickar jag på en låtlänk för en låt uppladdad här på forumet så startar filhämtaren och frågar om jag vill öppna den med en tillämpning (foobar2000, Itunes etc..) eller om jag vill spara den på disk. Det funkar finfint.. Hade tidigare problem med att Quicktime vill öppna den "inbäddad" men lyckade ta bort det eländet via "Verktyg" ->"Inställningar"->"Visa redigera filtyper" (jag vill kunna välja själv).

Enda jag stör mig på är att en ny tom webbsida startas.. Men det beror mer på hur forumet är kodat än på webbläsaren.

Link to comment
Dela på andra sajter

Enda jag stör mig på är att en ny tom webbsida startas.. Men det beror mer på hur forumet är kodat än på webbläsaren.

Det ska finnas ett tillägg till Firefox som gör att man slipper den där tomma extrasidan. Har inte letat upp den själv, men på 99musik finns en tråd där folk tipsar om fiffiga firefox-plugins, bland annat denna...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...