beat mastern Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 (edited) My Webpage hur skulle jag kunna förbättra min studio (klicka på längken och klicka på bilden som kommer) ps. mamma och pappa vill inte ha för drastiska åtjärder 🙁 ds Edited January 2, 2006 by beat mastern Link to comment Share on other sites More sharing options...
beat mastern Posted January 2, 2006 Author Share Posted January 2, 2006 det är trummor som står brevid datorn, bara så ni vet Link to comment Share on other sites More sharing options...
sounden Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 (edited) Vad har du för utrustning som kräver bättre akustik? Ex. Lyssning (högtalare?) Inspelning (Vad spelar du in?) Skaffa ett par bra hörlurar så slipper du göra några större förändringar i ditt rum när det lyssningen. edit* Läste inte riktigt topic:en, men jag utgick ifrån att det handlade om akustik 🙁 Edited January 2, 2006 by sounden Link to comment Share on other sites More sharing options...
beat mastern Posted January 2, 2006 Author Share Posted January 2, 2006 edit*Läste inte riktigt topic:en, men jag utgick ifrån att det handlade om akustik 🙁 du hadde helt rätt 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
beat mastern Posted January 2, 2006 Author Share Posted January 2, 2006 Vad har du för utrustning som kräver bättre akustik?Ex. Lyssning (högtalare?) Inspelning (Vad spelar du in?) Skaffa ett par bra hörlurar så slipper du göra några större förändringar i ditt rum när det lyssningen. OK, ska ta lärdom av detta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts