Jump to content
Annons

dbd gästar Bevlars show...


Lindeberg

Recommended Posts

Annons
Nä, sitter på bussen söderut just då juh. Finns det möjlighet att lägga ut sändningen någonstans efteråt?
Jag tycker att sub7 skulle ha repriser på deras sändningar eftersom spelschemat är så tomt på innehåll... eller så måste man bara ha en dator som spelar in sändningen till en hårddisk. 😄
Ja, imorgon handlar man ju julklappar. Skulle vara trevligt om ni kunde lägga ut den i efterhand. 😄
Jag försöker skapa julklappar på morgonen så att jag hinner lyssna på den här... 😛
Lyssnade på din första spelning på sub7 och den var riktigt skarp.
Den var förresten inte Dans första spelning på sub7, han har ju spelat skivor på Jivetrax showen också. :rolleyes:
Imorgon 13:00 blir det två timmar julhouse och julbreaks med mig och Cryo-dbd!
Jag väntar med spända öron hurdant som är "julhouse". Jag ska dock bli mycket överraskad om man inte spelar Cryos Empathic... det är ju strålande! (liksom julen 🙂)
Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, sitter på bussen söderut just då juh. Finns det möjlighet att lägga ut sändningen någonstans efteråt?
Jag tycker att sub7 skulle ha repriser på deras sändningar eftersom spelschemat är så tomt på innehåll... eller så måste man bara ha en dator som spelar in sändningen till en hårddisk. 😳

Inte dumt alls. Proton Radio brukar vara duktiga på just det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ska försöka fixa så settet går att tanka. Ganska många har ju annat att göra imorgon som sagt...

Tackar för intresset! 🙂

Om inte annat kan du väl lägga upp setet på yousendit.com, sendthisfile.com eller annan liknande gratistjänst för att slippa stå för dyr bandbreddskostnad i onödan?

Man kan aldrig få för många Dumb Dan-mixar på hårddisken 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, sitter på bussen söderut just då juh. Lyssnade på din första spelning på sub7 och den var riktigt skarp. Finns det möjlighet att lägga ut sändningen någonstans efteråt?

Hur långt ner åker du? Tillräckligt för utgång i Lund på juldagen? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Vart ska ni Hacke? 😏

Juldagen brukar börja på Stortorget, sen vet jag inte. Det är en sån dag då de flesta går ut och de flesta har öppet, men känner jag oss rätt så hamnar vi förmodligen på Carlssons sista timmarna (där vi hamnade efter förra IRL:en, remember? 😄)

Danny verkade också vara sugen. Du med? Nån mer? Kanske ska koordinera ihop något? Vågar dock inte ta på mig nåt sånt ännu... måste kolla lite först isf. Näää, inte med sambon, utan med polarna. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det bara jag som inte kan lyssna på sub7, får "could not connect". Sitter på ett jultomt kontor och hade sett fram mot två timmars schysst musik. Nu får det bli en gammal Dumb Dan-mix i min winamp istället 😛 .

Du ser väl till att lägga ut denna för nerladdning?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...