Lindeberg Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 Bevlar har fĂ„tt en egen show pĂ„ Sub7 - sista fredagen i varje mĂ„nad 13-15 hörs vi dĂ€r. Bokade gĂ€ster Ă€r Nihad Tule, Cryo & Mashtronic. Idag kör jag dock sjĂ€lv. RĂ€kna med tvĂ„ timmars hĂ„rt spretande; det blir acid, disco och electro. Plockar Ă€ven in en del oslĂ€ppta grejer, bl a en ny lĂ„t av mig och ĂzgĂŒr Can. đ
hegobald Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 Grattis... Hoppas du fĂ„r en kul dag ocksĂ„ đ
trancer Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 Kan du inte recorda mixen nÀr du live lirar? Brukar alltid va jÀvligt rolitg att ha ! /Perrra
tordA Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 đ min cykel Ă€r trasig sĂ„ jag kan inte komma till Göteborg đ
Lindeberg Postat 28 oktober 2005 TrĂ„dstartare Postat 28 oktober 2005 đ min cykel Ă€r trasig sĂ„ jag kan inte komma till Göteborg đ Ăh de Ă€r ju raaaadio! Tack detsamma Hegobald förresten! đ
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 (redigerat) jag höjer volymen! Den hÀr var grym. Snart kommer en av dbdŽs. Höjer igen Hur funkar det, har du skickat in lÄtarna i förvÀg? Redigerat 28 oktober 2005 av maxmaxmax
Lindeberg Postat 28 oktober 2005 TrĂ„dstartare Postat 28 oktober 2005 Jag har spelat in hela programmet i förvĂ€g faktiskt. Jepp det var dbd. Nu kommer JE Haugfos! đ±
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 Knorrigt! Och nu blev det Mashtronic on acid. Hör jag en 303a? Snyggt. Fast du Ă€r vĂ€rd ett större dansgolv Ă€n 20 bleka killar framför sina skĂ€rmar đ±
Lindeberg Postat 28 oktober 2005 TrĂ„dstartare Postat 28 oktober 2005 Tack för lyssningen hörni! Dryga timmen kvar, bara att boppa vidare! đ Maxmaxmax: đ±
Majken Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 Max: Jag Ă€r inte blek, bara lite smĂ„fet. DumbDan: Gött! Jag mĂ„ste baske mig ladda hem Bevlar-katalogen nĂ€r jag kommer hem och lyssna vidare đ± /Majken
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 (redigerat) Nu fĂ„r ni höja, era bleka studioskitar. Nu Ă€r det dumb dan & moe lodin! Det var mig en riktig kioskvĂ€ltare. Och vilken övergĂ„ng! Jag hör inte ringklockan frĂ„n grannarna lĂ€ngre, bara kicksnare, filtersvep bas och mer bas. JĂ€vlar! Hör ni den basgĂ„ngen! EDIT: 19 bleka killar och 1 lite smĂ„fet dĂ„, majken đ± Redigerat 28 oktober 2005 av maxmaxmax
cm0s Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 Nu fĂ„r ni höja, era bleka studioskitar. Nu Ă€r det dumb dan & moe lodin! Det var mig en riktig kioskvĂ€ltare. Och vilken övergĂ„ng! Jag hör inte ringklockan frĂ„n grannarna lĂ€ngre, bara kicksnare, filtersvep bas och mer bas. Jag tycker det lĂ„ter som Ăzgur Cans remix av Eighties? đ±
Lindeberg Postat 28 oktober 2005 TrĂ„dstartare Postat 28 oktober 2005 Jes, klart det Ă€r den! đ Hitills: 1. Lindström - I Feel Space - Feedelity 2. The Adjuster - Cherrie Che - CDR 3. Far East Coast - Bisexual Harassment - Bootleg Sounds + Bobby O - She Has A Way - "O" Records - (Dumb Dan Edit) 4. Chris Kaeser - Boogie Star - Voices 5. Cryo - Acid Reaction - Bevlar 6. JE Haugfos - Freeride (Jussi-Pekka Remix) - Jackmoves 7. Mashtronic on Acid - Hands Full - CDR 8. Dan & Moe - Beauty Glows - Bevlar 9. Yilmaz Altanhan - Eighties (ĂzgĂŒr Can Remix) - Anjunabeats
Pellesnusk Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 Jamenvafan vilken jĂ€vla fin planering av mitt liv jag har dĂ„ som har suttit i dagens enda möte mellan kl 13 och nu..... đ Tror jag mĂ„ste sluta jobba snart, mitt jobb börjar inkrĂ€kta pĂ„ resten av mitt liv, det som Ă€r viktigt!
Lindeberg Postat 28 oktober 2005 TrĂ„dstartare Postat 28 oktober 2005 Tack ni som lyssnade! (nytt rekord för Sub7 tydligen đ) HĂ€r Ă€r resten av lĂ„tlistan: 10. The Adjuster - Chicken Shake - CDR 11. Booka Shade vs Annie - Feel My Mandarine - CDR 12. Björn Fogelberg - A Brand New World (Andrew Kelly remix) - CDR 13. Cryo - Bitches of the Analogue Domain - Bevlar User 14. Kassette - Mort D'un Amant (Dumb Dan Remix) - Bevlar User 15. (white) - C'mon 16. Mashtronic - Twisted Sense - CDR 17. The Adjuster - Over His Heart (Mashtronic Remix) - Bevlar User 18. ĂzgĂŒr Can & Dumb Dan - Data Data - Furry Digital 19. Von Vogel - Sentiment (Maxwell B Remix) - CDR 20. Dumb Dan - Dumb Bits - Bevlar 21. Harrison Chidlow - Put Your Faith In Me - CDR
Björn Olsberg Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 Tack ni som lyssnade! (nytt rekord för Sub7 tydligen đ) Cool, hojta gĂ€rna till hĂ€r nĂ€sta gĂ„ng det Ă€r du som kör! .björn. - som för övrigt hade problem med att fĂ„ Winamp-strömmen att fungera. Men WMP fungerar ju det ocksĂ„!
mornel Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 (redigerat) Radio Ă€r sÄÄ ute đ Kan du inte ladda upp mixen i efterhand sĂ„ att vi som inte har nĂ„gon möjlighet att att lyssna mitt pĂ„ dagarna ocksĂ„ kan fĂ„ lite örongodis? Redigerat 28 oktober 2005 av mornel
Lindeberg Postat 28 oktober 2005 TrĂ„dstartare Postat 28 oktober 2005 TyvĂ€rr har jag inte tillrĂ€ckligt med serverplats för att lĂ€gga upp mixen. Tack igen ni som lyssnade och skrev kommentarer! đ
mornel Postat 28 oktober 2005 Postat 28 oktober 2005 TyvĂ€rr har jag inte tillrĂ€ckligt med serverplats för att lĂ€gga upp mixen. Tack igen ni som lyssnade och skrev kommentarer! đ Vad trĂ„kigt, men men. Jag fĂ„r försöka se till att vara hemma nĂ€sta gĂ„ng du kör đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.