Lindeberg Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Bevlar har fått en egen show på Sub7 - sista fredagen i varje månad 13-15 hörs vi där. Bokade gäster är Nihad Tule, Cryo & Mashtronic. Idag kör jag dock själv. Räkna med två timmars hårt spretande; det blir acid, disco och electro. Plockar även in en del osläppta grejer, bl a en ny låt av mig och Özgür Can. 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hegobald Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Grattis... Hoppas du får en kul dag också 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
trancer Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Kan du inte recorda mixen när du live lirar? Brukar alltid va jävligt rolitg att ha ! /Perrra Link to comment Share on other sites More sharing options...
tordA Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 😛 min cykel är trasig så jag kan inte komma till Göteborg 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted October 28, 2005 Author Share Posted October 28, 2005 🙁 min cykel är trasig så jag kan inte komma till Göteborg 🙁 Äh de är ju raaaadio! Tack detsamma Hegobald förresten! 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Grattis, o lycka till då! 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Royen Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 *lyssnar* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maxmaxmax Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 (edited) jag höjer volymen! Den här var grym. Snart kommer en av dbd´s. Höjer igen Hur funkar det, har du skickat in låtarna i förväg? Edited October 28, 2005 by maxmaxmax Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted October 28, 2005 Author Share Posted October 28, 2005 Jag har spelat in hela programmet i förväg faktiskt. Jepp det var dbd. Nu kommer JE Haugfos! 😱 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björn Olsberg Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Riktigt skönt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maxmaxmax Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Knorrigt! Och nu blev det Mashtronic on acid. Hör jag en 303a? Snyggt. Fast du är värd ett större dansgolv än 20 bleka killar framför sina skärmar 😱 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Stålbröst Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Men för lite trombon! 😱 /Mats Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted October 28, 2005 Author Share Posted October 28, 2005 Tack för lyssningen hörni! Dryga timmen kvar, bara att boppa vidare! 😆 Maxmaxmax: 😱 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Majken Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Max: Jag är inte blek, bara lite småfet. DumbDan: Gött! Jag måste baske mig ladda hem Bevlar-katalogen när jag kommer hem och lyssna vidare 😱 /Majken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maxmaxmax Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 (edited) Nu får ni höja, era bleka studioskitar. Nu är det dumb dan & moe lodin! Det var mig en riktig kioskvältare. Och vilken övergång! Jag hör inte ringklockan från grannarna längre, bara kicksnare, filtersvep bas och mer bas. Jävlar! Hör ni den basgången! EDIT: 19 bleka killar och 1 lite småfet då, majken 😱 Edited October 28, 2005 by maxmaxmax Link to comment Share on other sites More sharing options...
cm0s Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Nu får ni höja, era bleka studioskitar. Nu är det dumb dan & moe lodin! Det var mig en riktig kioskvältare. Och vilken övergång! Jag hör inte ringklockan från grannarna längre, bara kicksnare, filtersvep bas och mer bas. Jag tycker det låter som Özgur Cans remix av Eighties? 😱 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted October 28, 2005 Author Share Posted October 28, 2005 Jes, klart det är den! 🙂 Hitills: 1. Lindström - I Feel Space - Feedelity 2. The Adjuster - Cherrie Che - CDR 3. Far East Coast - Bisexual Harassment - Bootleg Sounds + Bobby O - She Has A Way - "O" Records - (Dumb Dan Edit) 4. Chris Kaeser - Boogie Star - Voices 5. Cryo - Acid Reaction - Bevlar 6. JE Haugfos - Freeride (Jussi-Pekka Remix) - Jackmoves 7. Mashtronic on Acid - Hands Full - CDR 8. Dan & Moe - Beauty Glows - Bevlar 9. Yilmaz Altanhan - Eighties (Özgür Can Remix) - Anjunabeats Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pellesnusk Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Jamenvafan vilken jävla fin planering av mitt liv jag har då som har suttit i dagens enda möte mellan kl 13 och nu..... 😆 Tror jag måste sluta jobba snart, mitt jobb börjar inkräkta på resten av mitt liv, det som är viktigt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted October 28, 2005 Author Share Posted October 28, 2005 Tack ni som lyssnade! (nytt rekord för Sub7 tydligen 😆) Här är resten av låtlistan: 10. The Adjuster - Chicken Shake - CDR 11. Booka Shade vs Annie - Feel My Mandarine - CDR 12. Björn Fogelberg - A Brand New World (Andrew Kelly remix) - CDR 13. Cryo - Bitches of the Analogue Domain - Bevlar User 14. Kassette - Mort D'un Amant (Dumb Dan Remix) - Bevlar User 15. (white) - C'mon 16. Mashtronic - Twisted Sense - CDR 17. The Adjuster - Over His Heart (Mashtronic Remix) - Bevlar User 18. Özgür Can & Dumb Dan - Data Data - Furry Digital 19. Von Vogel - Sentiment (Maxwell B Remix) - CDR 20. Dumb Dan - Dumb Bits - Bevlar 21. Harrison Chidlow - Put Your Faith In Me - CDR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björn Olsberg Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Tack ni som lyssnade! (nytt rekord för Sub7 tydligen 😆) Cool, hojta gärna till här nästa gång det är du som kör! .björn. - som för övrigt hade problem med att få Winamp-strömmen att fungera. Men WMP fungerar ju det också! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joonas Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Mycket skönt var det! 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mornel Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 (edited) Radio är såå ute 😆 Kan du inte ladda upp mixen i efterhand så att vi som inte har någon möjlighet att att lyssna mitt på dagarna också kan få lite örongodis? Edited October 28, 2005 by mornel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindeberg Posted October 28, 2005 Author Share Posted October 28, 2005 Tyvärr har jag inte tillräckligt med serverplats för att lägga upp mixen. Tack igen ni som lyssnade och skrev kommentarer! 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mornel Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Tyvärr har jag inte tillräckligt med serverplats för att lägga upp mixen. Tack igen ni som lyssnade och skrev kommentarer! 😉 Vad tråkigt, men men. Jag får försöka se till att vara hemma nästa gång du kör 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
staf Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Radio är såå ute 😄 😳 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valdez Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Missade detta!... 😳 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts