Who the fuck is billy Jo? Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 vettefan vad man ska skriva här. heter Peter, 18 år, lyssnar VÄLDIGT mycket på Green Day och gör ganska mycket egen musik samt spelar i två band...bra så? Link to comment Share on other sites More sharing options...
djonas Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Välkommen! 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eternal Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Hej på dig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Who the fuck is billy Jo? Posted October 17, 2005 Author Share Posted October 17, 2005 tackar tackar Link to comment Share on other sites More sharing options...
frelin Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Tjena tjena... ...välkommen /Oskar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stinkey Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Hej och hå! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sixties Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 välkommen, det finns massor av band som är bättre än Green Day (som har influerat green day alltså) kolla upp dem så slipper du lyssna så mycket på Green day. 😉 Jag rekomenderar: RAMONES, Undertones, stiff little Fingers, Bad Religion (No Control, Suffer, against the Grain plattorna), första Pennywise var bra minns jag. hursomhelst så hoppas jag du ska trivas på forumet. 😎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
robc Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 (edited) välkommen, har en (blue day)= bedrövlig måndag Edited October 17, 2005 by robc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danabacken Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Välkommen ska du vara! 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Mr Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 Hej, eller nåt... 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Danny Cort Posted October 17, 2005 Share Posted October 17, 2005 ...bra så? nej. men välkommen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karl Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 welcome... 😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gote Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 Välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mornel Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 Välkommen till forumet! 😕 Link to comment Share on other sites More sharing options...
android Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 Hejhej! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bunga Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 Tjenare! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tilly Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 hallå =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
D Vibe Posted October 18, 2005 Share Posted October 18, 2005 Välkommen! Skumt nick! 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thimmie Posted October 23, 2005 Share Posted October 23, 2005 Tjena! Välkommen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jejje Posted October 27, 2005 Share Posted October 27, 2005 Hallå på dig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pwayne Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Välkommen! 😱 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Who the fuck is billy Jo? Posted October 31, 2005 Author Share Posted October 31, 2005 Välkommen! Skumt nick! 😆 Tänkte på alla småttingar som tror att Billie Joe (Sångare/Gitarrist i Green Day om ni inte visste) stavar sitt namn billy jo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Who the fuck is billy Jo? Posted October 31, 2005 Author Share Posted October 31, 2005 välkommen, det finns massor av band som är bättre än Green Day (som har influerat green day alltså) kolla upp dem så slipper du lyssna så mycket på Green day. 😆 Jag rekomenderar: RAMONES, Undertones, stiff little Fingers, Bad Religion (No Control, Suffer, against the Grain plattorna), första Pennywise var bra minns jag. hursomhelst så hoppas jag du ska trivas på forumet. 😱 Har väl redan kollat upp dom flesta av dom där och dom enda jag fastnat för är Bad religion...dom andra kan jag verkligen inte lyssna på..inte min grej.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts