cm0s Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 http://www.nativeinstruments.de/index.php?home_us NI avslöjade 9 nya produkter på AES-konventet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björn Olsberg Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 Hade tänkt skiva nyhet om detta, men vi har skickat tidning till tryck fram till nu. B4 II och Guitar Rig II ser ut att vara riktiga höjdare - och den nya produkten Bandstand verkar vara genialiskt enkel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stinkey Posted October 8, 2005 Share Posted October 8, 2005 Framtida artiklar, kanske? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted October 8, 2005 Share Posted October 8, 2005 Nu har väl Native Instruments ändå lagt i turboväxeln? Jag tyckte att släppen av Akoustik Piano och Traktor DJ Studio 3 var ganska imponerande. Men nio produkter samtidigt var ändå otroligt! Ser fram emot att få testa B4 II 🙁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tRasH cAn maN Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 Wow, altså! Den som endå hade skitmycket pengar... 😏 /tRasH Link to comment Share on other sites More sharing options...
mornel Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 Nu har väl Native Instruments ändå lagt i turboväxeln? Jag tyckte att släppen av Akoustik Piano och Traktor DJ Studio 3 var ganska imponerande. Men nio produkter samtidigt var ändå otroligt! Ser fram emot att få testa B4 II 😏 Så kan det gå om man har hundra anställda! 🙂 Jag antar att det är ganska få som jobbar på varje produkt, särskilt på mindre uppdateringar av typen B4 II. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pluffo Posted October 9, 2005 Share Posted October 9, 2005 När får vi se Propellerheads ösa ut nya produkter i samma takt? 😏 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Signert Posted October 10, 2005 Share Posted October 10, 2005 Det handlar iofs om ganska skicklig marknadsföring också. Om jag har fattat det hela rätt, så är det egentligen bara en av de "nya" produkterna (Bandstand) som är helt ny. Fyra är bundlingar, en är en instruktions-DVD, tre är uppdateringar. Men missförstå mig inte, NI gör suverän mjukvara. Är själv glad ägare till Komplete 2. 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts