Jump to content
Annons

Lite dark ambient


cm0s

Betyg  

14 röster

  1. 1. Betyg

    • 1
      3
    • 2
      2
    • 3
      3
    • 4
      2
    • 5
      0


Recommended Posts

* LÅTNAMN: Inget namn

* ARTIST/GRUPP: Carl & Niclas

* GENRE: Dark ambient

* LÅTLÄNGD: 2,07

* KOMPOSITÖR: Carl & Niclas

* PRODUCENT: Carl & Niclas

* INSPELNINGSÅR: 2004

* FORMAT: mp3

* STORLEK: 2,90 MB

* LÅTLÄNK: http://home.no.net/gbazoner/ljud/dark_ambient.mp3

Ett ljudexperiment som började med att vi spelade in niclas när han sa "tokig häst", och sedan timestretchade och pitch-shiftade 😄 Dock inte särskilt seriös, men ändå kul att få lite feed-back. Tänk psykologisk skräck ;D

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Vet inte vad jag ska säga... Skulle nog kunna vara musik i någon skruvad sci-fi film eller som bakgrunds flum på någon avancerad "flashig" Flash sida :rolleyes:

Rent musikmässigt så får jag inte ut mycket av det, men som sagt ovan, känns mer som bg-flum eller sfx prylar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis så här känns det när man vaknar mitt i natten av migrän och alla huvudvärktabletterna är slut. Av någon anledning går man ut i garaget i morgonrock för att leta, men dörren slår igen och går i lås, så man tar sig genom skogen till närmaste granne för att ringa. Åh, mitt huvud, fan jag borde ha tagit en ficklampa, vänta - vad är det där....? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis så här känns det när man vaknar mitt i natten av migrän och alla huvudvärktabletterna är slut. Av någon anledning går man ut i garaget i morgonrock för att leta, men dörren slår igen och går i lås, så man tar sig genom skogen till närmaste granne för att ringa. Åh, mitt huvud, fan jag borde ha tagit en ficklampa, vänta - vad är det där....? 😄

😎😄 ...hammagrella...skriv en ljudbok ihop med cm0s vettja...du är ju bara bäst på formuleringar.... 😏

skrattade en bra stund åt det du skrev..

/D

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...