Jump to content
Annons

Betyg  

14 members have voted

1. 1. Betyg

• 1
      3
    • 2
      2
    • 3
      3
    • 4
      2
    • 5
      0

Recommended Posts

Posted

* LÅTNAMN: Inget namn

* ARTIST/GRUPP: Carl & Niclas

* GENRE: Dark ambient

* LÅTLÄNGD: 2,07

* KOMPOSITÖR: Carl & Niclas

* PRODUCENT: Carl & Niclas

* INSPELNINGSÅR: 2004

* FORMAT: mp3

* STORLEK: 2,90 MB

* LÅTLÄNK:

Ett ljudexperiment som började med att vi spelade in niclas när han sa "tokig häst", och sedan timestretchade och pitch-shiftade 😄 Dock inte särskilt seriös, men ändå kul att få lite feed-back. Tänk psykologisk skräck ;D

Annons
Posted

Vet inte vad jag ska säga... Skulle nog kunna vara musik i någon skruvad sci-fi film eller som bakgrunds flum på någon avancerad "flashig" Flash sida :rolleyes:

Rent musikmässigt så får jag inte ut mycket av det, men som sagt ovan, känns mer som bg-flum eller sfx prylar.

Posted

Jo, det är ju inte precis någon schlagerdänga.

Sådan här "musik" passar bäst som bakgrundsljud i läskiga saker :]

Posted

hehe 😆

låter lite som mitt Halloweenbidrag för några år sedan.

av någon anledning (trol. vansinne) kommer jag att tänka på

att sjunga "When a man loves a woman" här,

jag behöver nog sova lite till ! :rolleyes:

Posted

Precis så här känns det när man vaknar mitt i natten av migrän och alla huvudvärktabletterna är slut. Av någon anledning går man ut i garaget i morgonrock för att leta, men dörren slår igen och går i lås, så man tar sig genom skogen till närmaste granne för att ringa. Åh, mitt huvud, fan jag borde ha tagit en ficklampa, vänta - vad är det där....? 🙂

Posted
Precis så här känns det när man vaknar mitt i natten av migrän och alla huvudvärktabletterna är slut. Av någon anledning går man ut i garaget i morgonrock för att leta, men dörren slår igen och går i lås, så man tar sig genom skogen till närmaste granne för att ringa. Åh, mitt huvud, fan jag borde ha tagit en ficklampa, vänta - vad är det där....? 😄

😎😄 ...hammagrella...skriv en ljudbok ihop med cm0s vettja...du är ju bara bäst på formuleringar.... 😏

skrattade en bra stund åt det du skrev..

/D