Jump to content
Annons

Svar i demotrådarna


Stolle

Recommended Posts

Hej hej gänget!

När jag satt och lyssnade igenom demolåtarna på forumet idag så slog det mig att det nästan alltid är samma människor som kommenterar låtarna.

Det finns några hjältar som tar sig tid att lyssna och kommentera på nästan allt.

Rekordgubben måste väll ändå vara Egghuvud som svarar överallt känns det som. Det grymma är ju att han alltid kommer med kreativ kritik som verkligen tåls att tänka på.

Jag tycker att studio redaktionen borde börja ge honom betalt!

Det finns flera andra som också är helt grymma. Eliasson och Thimmie med flera..

Ni är verkligen grymma! Önskar att jag också kunde vara så duktig men jag har så svårt att hitta tiden för att skriva i forum(som nu när jag verkligen borde städa lägenheten innan flickvänen kommer över).

Ville bara skriva av mig lite berömm...

Ha en fin helg allesamman!

MVH Kristoffer

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Ojoj! Jag lyfter på hatten! 🙂

Men det är ju jäkligt roligt att lyssna på demos! Det är väl därför?! 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ni inte glömt Addic, då? Han är väl också rätt aktiv i demoforumet...? 😆

Absolut!

Link to comment
Dela på andra sajter

Instämmer. Ägget är väl rekordgubben. Låt oss skramla till en Studiotröja till honom! 😆

Annars är det ju lite trista propotioner: !00 nedladdningar och 3 svar. Kan det bero på att man avstår att kommentera sådant man inte tycker om? För min del är ris (nästan) lika roligt som ros. Alla har ju olika smak som tur är.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul att ni gillar mina inlägg. Tycker fortfarande att det är kul att lyssna på demos. Ibland hinner man inte på några dagar, så det går inte alltid att lyssna på allt. En del bidrag missar man helt enkelt för att det är så många. Viss musik kommenterar jag inte så mycket p.g.a. att jag inte har något att bidra med.

Men kul att ni uppskattar mina inlägg. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp, en eloge till de nämnda grabbarna!

På de låtar jag lagt upp har de alla skrivit på det mesta...eh ...eller hur man säger.

Men Egghuvet ligger nog i topp. Gött att ni finns, Egget, Eliasson, Timmie m.fl.

I övrigt inga nämnda, inga glömda.

😄 __ 😄 __ 😄 __ 😄

Hurra, hurra , hurra, hurra!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...