Jump to content
Annons

Erbjudande om Ignition Pack går snart ut


Björn Olsberg

Recommended Posts

Fick just en påminnelse om att erbjudandet om billigt köp av Pro Tools Ignition Pack går ut den 30 september - och tänkte att det kan vara fler som är intresserade!

This is a reminder that the offer to purchase the Pro Tools Ignition Pack will expire on September 30, 2005. This offer is limited to owners of Digidesign Pro Tools|HD, Pro Tools|HD Accel, Digi 002, Digi 002 Rack, and Mbox systems purchased before August 1st 2005.

Pro Tools Ignition Pack

Information on bundle contents, free updates for qualified customers, and purchase information for qualified customers:

http://www.digidesign.com/news/details.cfm?story_id=3525

You can also find this announcement linked from the top of the Customer Service section of the Support section:

http://www.digidesign.com/support/cs/

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

härligt med en reminder... det behövs 😛

jag undrar bara en sak.. finns det någonstans där man kan läsa om bfd lite? liksom.. vilka begränsningar som gäller...

hittade inget på fxpansions hemsida...

likadant om reason adapted 3...

på propellerheads hemsida:

"Reason Adapted is a slimmed-down version of Reason 2.5...."

jag vill ha specar! 😄

/j.

Link to comment
Dela på andra sajter

jag köpte precis BFD så det enda i packet jag inte har är

• Celemony Melodyne uno essential

Melodyne uno essential enables you to tune mono audio tracks, edit the timing of melodic lines, or completely rearrange parts through an intuitive interface.

• Bunker 8 REX File CD

From Bunker 8 Digital Labs, this useful collection of REX files delivers high audio fidelity with the flexibility of MIDI.

• Pro Tools Method One Instructional DVD

Learn Pro Tools system essentials, from setting up sessions and recording audio to editing MIDI, working with loops and plug-ins, automating mixes, and more.

• One-Year Membership to Broadjam.com

Promote your music around the world with a free one-year membership to Broadjam.com, an easy-to-use web service for independent musicians.

....så frågan är är det värt 84 leksakspengar (euro) ???

har tänkt att köpa melodyne ändå men vet inte om denna version räcker till för mig?.... däremot är ju DVD:n intressant ifall den är bra. Hatar att läsa manual!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...