BoGarsle Posted September 10, 2005 Share Posted September 10, 2005 Tja ! Någon här som har provat eller använder Variax Bass 700 från Line 6 ? Vad tycker ni om den ? Fungerar den som allround bas i studion ? mvh Bo Garsle Link to comment Share on other sites More sharing options...
pennudd Posted September 11, 2005 Share Posted September 11, 2005 mitt råd är tråkit... Det finns säkert dom som tycker att den låter fantastiskt och vissa andra som tycker att det låter billig kina-kopia om den. Så det bästa vore nog om du provade den själv. kanske till och med kan låna hem den över en helg och prova. Vet bara att en studionörd som mig som inte spelade gitarr har variax gitarren varit en enorm tillgång... Men jag är ingen gitarrist som sakt så jag uppskattar nog inte en verklig strata kanske som en "riktig" gitarrist gör. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted September 11, 2005 Share Posted September 11, 2005 Hej! Variax 300, elgitarren är riktigt bra och prisvärd för 4995:-, anser jag men jag är som sagt inte heller gitarrist! Basen har jag aldrig provat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts