tommy Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 http://www.digidesign.com/products/mbox2/ Detta var ju typiskt.. BestĂ€llde M-Powered i mĂ„ndags och idag ser man detta pĂ„ Digidesigns hemsida đ FrĂ„gan Ă€r om man ska Ă„ngra bestĂ€llningen.. NĂ„gon som sitter pĂ„ info nĂ€r man kan börja bestĂ€lla Mbox 2?
Pluffo Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 (redigerat) Men USB đ? Jag hoppas för allt i vĂ€lden att det Ă€r USB 2.0 vi snackar om hĂ€r. Eller hoppas och hoppas. Jag ska inte köpa chabraket. Redigerat 2 september 2005 av Pluffo
wonderboy Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 Pluffo sa: Men USB đ? Jag hoppas för allt i vĂ€lden att det Ă€r USB 2.0 vi snackar om hĂ€r. Eller hoppas och hoppas. Jag ska inte köpa chabraket. Du e la för goÂŽ, Gruffo! Det lyser allt igenom hur engagerad och förĂ€lskad Du egentligen Ă€r i produkter frĂ„n Digidesign. Sen kommer Du pĂ„ att Din "image" Ă€r att hacka pĂ„ dem bara för att Du hade en dĂ„lig dag varje gĂ„ng Du skulle fĂ„ igĂ„ng Din M-box! Puss!
Pluffo Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 (redigerat) brojd sa: USB type B socket (v. 1.1) Haha! Ăr det inte skönt att se sina fiender grĂ€va sin egen grav? đđđ Wonderboy...du mĂ„ste vakna upp och se sanningen. Redigerat 2 september 2005 av Pluffo
L.C Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 Pluffo sa: brojd sa: USB type B socket (v. 1.1) Haha! Ăr det inte skönt att se sina fiender grĂ€va sin egen grav? đđđ LOL!!! Men jag kan hĂ„lla med. Fattar inte vad dom sysslar med nĂ€r nĂ€stan alla tillverkare kör pĂ„ USB 2.0 numera pĂ„ externa grejer. Go M-Audio đ
Björn Olsberg Postat 2 september 2005 Postat 2 september 2005 Diskutera nyheten hÀr. Flyttade de inlÀgg jag kunde dit.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.