tommy Posted September 2, 2005 Share Posted September 2, 2005 http://www.digidesign.com/products/mbox2/ Detta var ju typiskt.. Beställde M-Powered i måndags och idag ser man detta på Digidesigns hemsida 😄 Frågan är om man ska ångra beställningen.. Någon som sitter på info när man kan börja beställa Mbox 2? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pluffo Posted September 2, 2005 Share Posted September 2, 2005 (edited) Men USB 😄? Jag hoppas för allt i välden att det är USB 2.0 vi snackar om här. Eller hoppas och hoppas. Jag ska inte köpa chabraket. Edited September 2, 2005 by Pluffo Link to comment Share on other sites More sharing options...
wonderboy Posted September 2, 2005 Share Posted September 2, 2005 Men USB 😉? Jag hoppas för allt i välden att det är USB 2.0 vi snackar om här. Eller hoppas och hoppas. Jag ska inte köpa chabraket. Du e la för go´, Gruffo! Det lyser allt igenom hur engagerad och förälskad Du egentligen är i produkter från Digidesign. Sen kommer Du på att Din "image" är att hacka på dem bara för att Du hade en dålig dag varje gång Du skulle få igång Din M-box! Puss! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pluffo Posted September 2, 2005 Share Posted September 2, 2005 (edited) USB type B socket (v. 1.1) Haha! Är det inte skönt att se sina fiender gräva sin egen grav? 😉🙂😄 Wonderboy...du måste vakna upp och se sanningen. Edited September 2, 2005 by Pluffo Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.C Posted September 2, 2005 Share Posted September 2, 2005 USB type B socket (v. 1.1) Haha! Är det inte skönt att se sina fiender gräva sin egen grav? 😉🙂😄 LOL!!! Men jag kan hålla med. Fattar inte vad dom sysslar med när nästan alla tillverkare kör på USB 2.0 numera på externa grejer. Go M-Audio 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björn Olsberg Posted September 2, 2005 Share Posted September 2, 2005 Diskutera nyheten här. Flyttade de inlägg jag kunde dit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts