Jump to content
Annons

Recommended Posts

Hej. För ett par månader sedan inhandlade jag ett begagnat logic 6.3. Då följde inte exsp24 med men jag fick en liten lapp där det stod att det gick att hämta från apple.com eller emagic.de. Nu undrar jag om detta verkligen stämmer, jag har ju alla xskeys och koder och tjafs men jag lyckas inte hitta någonting vi hemsidorna.

Kan jag se mig om i stjärnorna efter exsp24 eller finns det nått sätt jag kan få tag i den gratis (för det borde väl vara gratis iom att jag har programmet)?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag var inne och kollade på emagics hemsida. Någon separat nedladning av ESP24 verkade ju inte vara tillgänglig. Men om du har en licens så borde du ju kunna ladda ned någon av de fulla logic-versionerna och installera på nytt.

Förresten, vilket logic är det du har köpt (platinum, gold...)?

Redigerat av joachime
Link to comment
Dela på andra sajter

det är logic audio 6.3.1. Men att bara ladda ner ett logic och installera om kan väll inte hjälpa då exsp inte är med i programmet utan på en cd på sidan om, om jag har fattat det rätt....

Föresten... hur vet jag om det är logic audio eller express? jag har för mig att han jag köpte det av sa att det var express men det framkommer inte nånstans i programmet, och det var logic 5.5 med uppdatering till 6.3.1 jag köpte av honom då kan det väll inte vara express?

Link to comment
Dela på andra sajter

Men du behöver ju bara hämta en nyckel av Emagic/Apple så låser den upp sig. EXS24 ligger ju redan där; du saknar helt enkelt behörighet eftersom du inte ordnat med registrering/XS Key osv. Skicka in pappren så har du igång EXS24 inom nån vecka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...