Jump to content
Annons

Ja jävlar, Addic sjunger! Pinsamt!


Duger?  

72 röster

  1. 1. Duger?

    • Ja
      51
    • Nej
      9


Recommended Posts

LÅTNAMN: She makes my day

ARTIST/GRUPP: Kenny Kängström

GENRE: Pop/Rock

LÅTLÄNGD: 2:08

KOMPOSITÖR: Kenny Kängström

PRODUCENT: Kenny Kängström

INSPELNINGSÅR: 2005

FORMAT: mp3

STATUS: Vågar jag skriva annat än skiss? 🙂

LÅTLÄNK: http://enamoured.info/kenny/She_makes_my_day_Master.mp3

Morsning. Nu har jag gjort en råskiss på en låt. Hade tänkt flörta med Thimmie och höra om han ville lägga sång.

Med ett par öl i kroppen så presterar jag inte bättre än såhär. Men vad tycker ni om den som låt?

Shit vad rädd jag är nu 🙂

Redigerat av addic59
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 90
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Med ett par öl i kroppen så presterar jag inte bättre än såhär.

F-n, jag presterar inte så här bra efter ett flak ens...

Helt ok röst Addic. Även låten håller. Den slår an en känslosam sträng. Anar jag en romantiskt ådra? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Med ett par öl i kroppen så presterar jag inte bättre än såhär.

F-n, jag presterar inte så här bra efter ett flak ens...

Helt ok röst Addic. Även låten håller. Den slår an en känslosam sträng. Anar jag en romantiskt ådra? 🙂

Jag har lyssnat på ballader hela dagen. Så jag var helt enkelt tvungen.

Tackar som tusan. Kul att det duger iaf. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Äh, jag blev tvungen att lyssna nu. 🙂

Låter ju fan bra ju. Sjysst låt.

Tummen upp!!

Sugen på att lägga sång på en gammal låt jag gjort? Tror det skulle passa skitbra faktiskt.

🙂🙂

Edit: PM:a mig isåfall...ska sova nu. Gonatt!!

Redigerat av Grahn
Link to comment
Dela på andra sajter

Duger..? Absolut!

Det hörs väl att det inte är en skolad röst, men sämre har man ju hört på radio 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

maxmaxmax (oregistrerad)

Du sjunger bra, Kenny. Inget snack om saken.

EDIT: och förresten, bra låtsnickeri. Är det till radion du vill?

Redigerat av maxmaxmax
Link to comment
Dela på andra sajter

Fan va besviken jag blev, efter att ha läst vad du skrev om låten och din sång så räknade jag med ett gott skratt. 🙂

Men det lät ju skitbra!! 🙂

önskar jag kunde sjunga lika bra som dig.

Det är bara att söka fame factory så blir det turné nästa sommar. bra låt också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Härligt Kenny-boy!

Jag håller med "Bunga", man hör att det inte är en skolad röst, men jag har ju alltid sagt att du kan sjunga. Visst har jag?! 😉

Håller även med "The Mr", man hör att det är en svenska som sjunger på engelska! 😎

Men vad f*n! Låten är sketbra, produktionen är sketbra! Var det den här jag skulle komma och "hjälpa" dig med igår? Om, så klarar du det mycket bra utan mig! 😆

Betyg: 5/5

Link to comment
Dela på andra sajter

eftersom du frågar så: sången duger. 😎

Äsch! Den är ju oslipad bara. Men han sjunger ju inte surt! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Mr Underhill (oregistrerad)

Snyggt addic!!!!

Som de andra sagt; Sjunga kan du. Håller med The Mr att det låter lite Svenskt men det är ju bara en övningssak.

Modigt att lägga ut låten även om du absolut inte behöver vara så blygsam, skit om jag skulle lägga ut mitt gitarrspel......

Om du ändå vill ha sånghjälp så finns alltid jag till förfogande. Är just nu på semester med familjen så om 5-6 dagar är jag åter i källarn, i fall att.

Du klarar dig fint själv hela vägen 😎

I övrigt var låten kalas tyckte jag 😆

Rock on / Mr U

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart som fan det duger! Inget att skämmas för där inte. Den enda anmärkningen skulle väl vara att du låter lite osäker. Typ att du är lite spänd/nervös. Nästan så man får intrycket att du undrar om du duger... 😳 . Men sången är det verkligen inget fel på.

Schysst låt också! Lite kort kanske? Hinner knappt komma in i den innan den tar slut...

Link to comment
Dela på andra sajter

Skiss my ass!!! 😳 Det här en en färdigproddat låt ju ..

Gôrbra Kenny! xtra gla blev jag då jag inte hör tillstymmelse till nån autotune heller. Du har helt klart talang för sång oxå!!!

Keep it going!

Bra låt förresten.. Helt klart en hit.. Jo men den ska vara lite längre förståss.. Slutar lite för abrupt. skönt sound på allt 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske inte totalklockis röst, men duger absolut fint! Låten förövrigt är riktigt jävla bra! Snygg layering med sången! Stråkarna i refrängen är underbara! Trummorna behöver dock lite mer tryck. Snaren försvinner i refrängen. Men som sagt, helt klart MTV material (om det nu är en bra sak) Denna ska du absolut skicka in till någe bolag! Få den slipprodda så kommer du inom kort få en egen fanclub! *övertygad*

Redigerat av ardic
Link to comment
Dela på andra sajter

Voff husse! Imponerande, riktigt bra produktion. Bra låt och sången är, som sagts tidigare, bra mycket bättre än du tror. För att säga något konstruktivt tycker jag du ska försöka slappna av mer när du sjunger för det hörs att du är lite spänd och det låter lite stramt periodvis. Men du har en fin röst som passar mycket bra till den här genren.

Betyg 4/5

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar som jädrans allihopa!

Ska börja träna, träna och träna nu. Vore skitkul att lära sig verkligen.

Måste erkänna att jag räknade med totalslakt. 🙁

Kan meddela at tlåten inte är helt färdig än. Skissstadie fortfarande. Det ska putsas upp lite på sina håll, och några ändringar i arret. Plus en brygga och kanske ett sentimentalt gitarrsolo.

Tackar som in åt bomben för att ni lyssnade. Guld värd kritik!

Mvh Kenny

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...