Jump to content
Annons

Använda FL Studio med Samplitude via rewire?


FXboy

Recommended Posts

tja nu har jag sutit i nästan 10 timar för att ficksa fl studio att funka me samplitude men vet fan inte va det e för j .,-,a fel på fl el går det inte o använda fl studio som rewire me samplitude? jag skulle vara mycket tack samm om ni kunde hjälpa mig lösa den hör problemet. tacksamm.

för hjälp och råd

EDIT: Tydliggjorde rubrik /admin

Redigerat av Olsberg
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Är ingen expert när det gäller re-wire, men har aldrig hört talas om att nån har kört re-wire med samplitude, sorry att jag inte kan hjälpa mer än så.

Jodå, Samplitude ska fungera med rewire, men endast från version 8. Tyvärr är jag heller ingen expert på rewire-biten så jag är inte till någon hjälp heller. Trombonisten eller Lasse Mongo har kanske större koll på det... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Är ingen expert när det gäller re-wire, men har aldrig hört talas om att nån har kört re-wire med samplitude, sorry att jag inte kan hjälpa mer än så.

Jodå, Samplitude ska fungera med rewire, men endast från version 8. Tyvärr är jag heller ingen expert på rewire-biten så jag är inte till någon hjälp heller. Trombonisten eller Lasse Mongo har kanske större koll på det... :rolleyes:

Aha så det går alltså, jag vet ingenting om re-wire biten jag heller, man kanske skulle sätta sig in i det lite mer? 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Är ingen expert när det gäller re-wire, men har aldrig hört talas om att nån har kört re-wire med samplitude, sorry att jag inte kan hjälpa mer än så.

Jodå, Samplitude ska fungera med rewire, men endast från version 8. Tyvärr är jag heller ingen expert på rewire-biten så jag är inte till någon hjälp heller. Trombonisten eller Lasse Mongo har kanske större koll på det... 🙂

Aha så det går alltså, jag vet ingenting om re-wire biten jag heller, man kanske skulle sätta sig in i det lite mer? 😉

jag har vr 8 men jag hittar inte rewire dll filen och lägga in det på fl studios maps så skulle det funka. tror jag iallafal . men det verkar som att inget vet och kan om samplitude. kan bara säga att det är en hur bra som hälls program för insp o mast.

borde alla som gillar och jobbar med musik borde testa den. rek från mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...