Jump to content
Annons

Köpa beg akustisk gitarr


Gote

Recommended Posts

Jag behöver en partygitarr. En stålsträngad akustisk sådan. Jag ställer alltså inga krav på skick/färg/märke etc. Enda kravet är att det ska höras vilket ackord man tar. Är det någon som har några tips på var man hittar såna till löjligt bra priser?

Musikaffärer är ju bra på mycket, men dels ska de ha provision och dels så säljer de inte vilket skräp som helst eftersom de är lite måna om sitt rykte.

Auktioner? Nätbutiker? Loppmarknader? Nån som har gjort nåt kap och kan tipsa en fattig musikant?

/Gote

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag behöver en partygitarr. En stålsträngad akustisk sådan. Jag ställer alltså inga krav på skick/färg/märke etc. Enda kravet är att det ska höras vilket ackord man tar. Är det någon som har några tips på var man hittar såna till löjligt bra priser?

Musikaffärer är ju bra på mycket, men dels ska de ha provision och dels så säljer de inte vilket skräp som helst eftersom de är lite måna om sitt rykte.

Auktioner? Nätbutiker? Loppmarknader? Nån som har gjort nåt kap och kan tipsa en fattig musikant?

/Gote

Loppmarknader och prvatannonser.

Redigerat av markanini
Link to comment
Dela på andra sajter

hobbex hade en ok spansk(made in cina) gitarr för 399kr.....

Jag köpte en till min systerson och rekommenderade en till en av meddlemmarna här som var nöjd...

Den är visst slut i lager men skall komma in igen

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Jag såg en akustisk gitarr av märket Levin hos Ebbes Hörna. Hör med dem. Skicket var anskrämligt. Jag kan inte tänka mig att de tar mer än en femma för den... Leta i Eniro på Nätet och ring sedan.

:rolleyes:

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Jag såg en akustisk gitarr av märket Levin hos Ebbes Hörna. Hör med dem. Skicket var anskrämligt. Jag kan inte tänka mig att de tar mer än en femma för den... Leta i Eniro på Nätet och ring sedan.

😉

:musik

Precis vad jag letar efter!! Synd att Göteborg är så långt bort. Men idén var det inget fel på! Finns ju Myrorna och liknande ställen även i Malmö...

Tack för alla tips!!

/Gote

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...