Jump to content
Annons

Tungt


Recommended Posts

Annons

Hej Flash. Hmmm vet inte vad man skall säga om detta. Det finns väl potential men det låter fortfarande apskaft om inspelningen. och det är nästan så att jag tycker det är demo demokvalit´e. Tveksamt om du skulle lägga upp den.

Tänk på att folk lägger ner mycket tid och energi på att ladda hem dina grejor och lyssna på dem.

Tänk också på att detta är en community, d v s det handlar mycket om att ge och ta, du får lyssna på lite låtar kommentera andras grejor och medverka i communitykänslan om du vill att många skall ta del av din musik. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns väl potential men det låter fortfarande apskaft om inspelningen.

Höhö!

Men jag måste hålla med.

Trummorna t ex låter ruggigt tunna och programmerade. Vad använder du för trummor?

Och ta för %#¤%#¤ bort de där röstsamplingarna!

Redigerat av AndyPandy
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Flash. Hmmm vet inte vad man skall säga om detta. Det finns väl potential men det låter fortfarande apskaft om inspelningen. och det är nästan så att jag tycker det är demo demokvalit´e. Tveksamt om du skulle lägga upp den.

Tänk på att folk lägger ner mycket tid och energi på att ladda hem dina grejor och lyssna på dem.

Tänk också på att detta är en community, d v s det handlar mycket om att ge och ta, du får lyssna på lite låtar kommentera andras grejor och medverka i communitykänslan om du vill att många skall ta del av din musik. 🙂

Himla jobbigt att ladda hem grejer man blir ju aldeles svettig(sarkastisk)

Jag tycker själv att det inte låter särskilt bra om mixningen förutom gitarren. Har spelat gitarr i 20 år och gjort låtar men är inte så haj på mixning. Jag ville bara höra andras åsikt om själva grundiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Himla jobbigt att ladda hem grejer man blir ju aldeles svettig(sarkastisk)

Om du kollar hur många låtar som läggs upp så ser du att det blir en del. Oftast är det kul att lyssna igenom grejor, men det innebär en insats från min sida. Jag tar mig tid att sätta mig koncetrerat och lyssna på det du gör. Jag tar mig tid att skriva ett svar även om det kanske var onödigt spydigt (?)

Du får vara hur sarkastisk du vill. Jag lägger kanske tio minuter av min dyrbara tid på att ge dig ett svar. Då ställer jag ibland krav på att det skall låta något så när. Speciellt som du lagt upp två låtar med ganska kort intervall.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...