Jump to content
Annons

Pagrotsky goes metal


Linus

Recommended Posts

Annons
maxmaxmax (oregistrerad)

Paggan är en fin minister! Särskilt när han spelade en låt från street legal med Bob Dylan i riksdags/regeringspolitikernas låtlista i somras.

Göran Persson spelade "Helgdagskväll vid timmerstugan" av Dan Andersson 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

förslag?

Reinfeldt kör Gumball 3000 och gör en scarification på bröstet. Sedan provar han suspension i krokar genom ryggen. Med kommentaren: -Det är så befriande att testa nya saker

En stilla undran är hur liten Leif är egentligen, sitta på axlarna på en tjej? Det skall behöva vara en rejält storvuxen tjej om jag skall kunna sitta på hennes axlar.

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul att se politiker som inte är rädda för att visa sig på ställen/evenemang som kan uppröra andra politiker eller folk pga att de tycker att det är opassande för just en politiker. Tänk om Pagrotsky väljer Murder The Government med NOFX på nästa regeringslåtlista! Tänk om!. Hehe

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här kan innebära samma nådastöt för musikstilen som det var för MC-fans när Lasse Berghagen tjackade en Harley Davidson.... 😳

För att inte tala om Tompa Ledin! 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

En stilla undran är hur liten Leif är egentligen, sitta på axlarna på en tjej? Det skall behöva vara en rejält storvuxen tjej om jag skall kunna sitta på hennes axlar.

Har för mig att han är ungefär samma storlek som Prince. Så han behövde definitivt någon som lyfte upp honom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, stackars alla Death Metal fans. Det här kan innebära samma nådastöt för musikstilen som det var för MC-fans när Lasse Berghagen tjackade en Harley Davidson.... 😉

Eller som när det framkom att Lasse Berghagen och Nicko Mcbrain är dödspolare! De brukar ju spela golf tillsammans! Jag menar, vart är världen på väg?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...