Jump to content
Annons

Feedback pls


Recommended Posts

Annons
13 minuter sedan sa slejnard:

Ganska bra suggestiv musik. Hör inte texten men titeln säger en del och då undrar jag. Varför ska man inte lita på Gud, tycker du? Har han gjort dig illa? Är bara nyfiken 👀 

Stort tack för din feedback!.. Han jobbar med kontraster. Plötsligt svänger livet utan att man bett om det. Hur ska man kunna lita blint på någon som drar undan mattan utan förvarning. Jag klagar inte på min tillvaro. Jag köper att allt blir bra till sist. Men det känns lite blint att lita på någon, bara för att han satt bollen i rullning... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

51 minuter sedan sa LoveboateD:

Stort tack för din feedback!.. Han jobbar med kontraster. Plötsligt svänger livet utan att man bett om det. Hur ska man kunna lita blint på någon som drar undan mattan utan förvarning. Jag klagar inte på min tillvaro. Jag köper att allt blir bra till sist. Men det känns lite blint att lita på någon, bara för att han satt bollen i rullning... 😉

Okej då är jag med 😃. Inte fel att undra och ställa sig frågor kring detta ämne. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...