Frozmoh Posted August 23 Report Share Posted August 23 (edited) Testade stämma ner min Chapman till F . De va skoj ................ Uppdaterad med nån typ av vers. Efter många om och men så la ja nån typ av sång till slut.... Ingen som kan men alltid kul att göra nåt typ klart. Succumb.mp3 Edited September 30 by Frozmoh Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted August 24 Report Share Posted August 24 Fläskigt! Tungt… 🤘🏻 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frozmoh Posted August 24 Author Report Share Posted August 24 10 timmar sedan sa slejnard: Fläskigt! Tungt… 🤘🏻 Tackar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Falconshield Posted September 26 Report Share Posted September 26 Älskar inte introt. För mycket low-mids i min mening. Vill du ha mer Meshuggah-känsla så hade du kunnat spåra ur med reverb och delays där, för att sen plötsligt strypa det när du kommer in det tunga partiet. Gitarrtonen är brutal. Påminner lite om Meshuggah som sagt, särskilt när du spelar lite längre ner i på halsen... hur ser din signalkedja ut, typ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frozmoh Posted September 28 Author Report Share Posted September 28 Kör enkelt. Ezmix med Meshuggahs kedja inkl introt som är meshuggahs mids..... Tgordendahls egna så............. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frozmoh Posted September 28 Author Report Share Posted September 28 Ni får en hel låt nu. Funderar på ge lite sång. Tänker fasen ge en blackmetal på denna mer häxa än growl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frozmoh Posted October 13 Author Report Share Posted October 13 On 2023-08-24 at 07:44 sa slejnard: Fläskigt! Tungt… 🤘🏻 Fan tack Slejnis!!!! Länge sen. Hur är det?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted October 14 Report Share Posted October 14 10 timmar sedan sa Frozmoh: Fan tack Slejnis!!!! Länge sen. Hur är det?? Ja det var ett tag sen. Bara fint här! Hur är det själv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frozmoh Posted October 20 Author Report Share Posted October 20 On 2023-10-14 at 08:51 sa slejnard: Ja det var ett tag sen. Bara fint här! Hur är det själv? Jo allt lugnt. Dags för en co-op? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted October 21 Report Share Posted October 21 10 timmar sedan sa Frozmoh: Jo allt lugnt. Dags för en co-op? Ja gärna! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frozmoh Posted October 27 Author Report Share Posted October 27 On 2023-10-21 at 09:30 sa slejnard: Ja gärna! Va ska vi hitta på då? Jag har ju en crush för Kyuss och sånt? Andy Garcia osv... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frozmoh Posted October 27 Author Report Share Posted October 27 1 minut sedan sa Frozmoh: Va ska vi hitta på då? Jag har ju en crush för Kyuss och sånt? Andy Garcia osv... Eller vill du prova nedstämt eller akustiskt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted October 27 Report Share Posted October 27 Bestäm du. Jag hakar på. Kan bidra med nån sångfras eller gitarrslinga kanske. Är inte så hemma i din genre men när låten börjar bli klar så kan jag säkert bidra med nåt 😎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frozmoh Posted November 6 Author Report Share Posted November 6 On 2023-10-27 at 09:01 sa slejnard: Bestäm du. Jag hakar på. Kan bidra med nån sångfras eller gitarrslinga kanske. Är inte så hemma i din genre men när låten börjar bli klar så kan jag säkert bidra med nåt 😎 Ok lite Kyuss . En gammal dänga som jag kan jobba lite vidare på. Stoner? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts